piątek, 28 września 2012

Moje wnętrzności płyną

Hej, co u Was? Mimo, że jest piątek, nie jestem w jakimś wyjątkowym humorze *-* Jest średnio. Ale sobota i niedziela zapowiadają się być fajne. W niedzielę mam urodziny :D Z jednej strony spoko, z drugiej nie... Stara dupa ze mnie już.

Ten tydzień wyjątkowo przeleciał mi przez palce... Nawet nie wiem jakim cudem tak szybko. Jednak to dobrze, bliżej wakacje <3 Jak widzicie, zmieniłam adres bloga, zbyt dużo nieodpowiednich osób się o nim dowiedziało ._.

OD JUTRA MOJA SIOSTRA OFICJALNIE JEST STUDENTKĄ, jestem happy :D

LUBIĘ SUSHI



Moja największa miłość
Do nikogo nie żywię jej tak bardzo jak do tej małej, mięciutkiej istotki. Jest dla mnie najważniejsza na całym świecie i każda minuta bez niej to katurga. Mój kochany Aniołek Stróż <3 Bez niej wszystko straciłoby sens. Ci którzy "nie lubią kotów" i krytykują to, że tak kocham Grzankę... chyba nigdy nie zaznali miłości. Otwórzcie serca ;>




poniedziałek, 24 września 2012

To nic złego, że się boisz. O ile strach nie zmieni Ci charakteru.

Hej! Co u Was? Ostatnio trochę zaniedbuję mojego Spota, ale szkoła nie daje mi żyć. Test za testem, kartkówka za kartkówką... Trochę tego za dużo. Wy zapewne też macie wiele obowiązków, damy radę <3

Tydzień minął szybko i spokojnie, jak zawsze... Oglądaliście już "Jesteś Bogiem" ? Ja tak, jestem zachwycona, naprawdę mocny film. W najbardziej dramatycznym momencie Dajana rozśmieszyła mnie do łez, więc nie "kopnęła" mnie scena gdy Magik skoczył z okna. 

"Filip ma fajnie, że jego tata jest Magikiem"
"Tata Magika ma fajnie, niby czemu?" 
JAK JA CIĘ DAJANKO KOCHAM, mimo wszystko *-*

Niedzielnym wieczorem bzikowałam z Bartoszem. Nagrywaliśmy filmiki, nie wiem czy chce Wam je udostępnić SO FUCKIN CRAZY.

trochę jestem wkurzona.
Takie tam niedzielne niebo

sobota, 15 września 2012


Miarą dzieciństwa są dźwięki, zapachy i widoki,
dopóki nie nadejdzie mroczna epoka rozsądku.

Cześć. Co u Was słychać? Wiecie, że to już 101 post!? Szaleństwo! 
Dzisiaj wpadła do mnie Spryń, oglądałyśmy Ted-a ;) Pełno śmiechu, karaoke i wydurnianie się przed kamerką :D Całe popołudnie opiekowałam się młodszymi kuzynkami. Aż mnie wzięło by się z nimi pobawić w 'konie i orły' czyli zabawę wymyśloną przez nas parę lat temu. Ona wgl. nie ma sensu, ale nigdy mi się nie znudzi!

Piąteczek spędziłam z Izą na oglądaniu typowej komedii romantycznej. Pełno wariactwa! ;* Zaczęłam lubić oglądać filmy! Aż dziwne, bo był taki czas, że oglądnęłam coś może raz na parę miesięcy... a wczoraj? aż trzy filmy w ciągu dnia! To wszystko dzięki moim bzikom z Hiszpanii <3 KOCHAM WAS! Pamiętacie gdzie byliśmy równy miesiąc temu? LLORET DE MAR! 

Tydzień w szkole minął szybko i spokojnie. Do dziennika wpadły same pozytywne ocenki. Świetnie jak na początek roku! Uwielbiam wydarzenie z 11 września! Wariaci z mojej klasy wiedzą o co chodzi! ;*

good mood. bania u cygana! ;*



 Kocham patrzeć jak się Spryniu ustawiasz do zdjęcia!
 JPRDL. TEN KOT JEST ZBĘDNY





Czasem zastanawiam się... Jaka byłabym gdyby nie Hip Hop

czwartek, 13 września 2012

Cześć. U Was też tak deszczowo? ale zamuł, nie mam co robić...
Byłam dziś pytana dwa razy! Z matmy i z polskiego! Mam pierwszy numer
w dzienniku, więc w sumie mogłam się tego spodziewać. Wygrzebałam dla
Was parę szkolnych zdjęć :D Mimo wszystko jest wesoło.
dojcz!
Magda, If u know what I mean
Wiedeń! <3 Z Krystianem ^^
Basenowo ;**
dojcz!
 dojcz!
Z lewej mój chłopak <3 z prawej Dajany... <3
Fajnie masz! 
piękne Conversy! :D
okk?
Czyli lekcja polskiego IIIa
Nasz zwycięski plakat!
łazienkowo :D

Sprynia ;*

dzięki Dajana... 

wtorek, 11 września 2012

Szkoło, szkoło, szkoło!

Wakacje, wakacje i po wakacjach. Zleciały tak szybko, a zarazem tak świetnie... Jak zdążyliście zaobserwować, odwiedziłam cztery państwa: Austrię, Francję, Hiszpanię i Szwajcarię. Dzięki wspaniałym ludziom bawiłam się znakomicie. Tęsknie za Wami! ;* Za nikim nie jest mi tak tęskno jak za Wami! <3

Mimo pierwszego tygodnia, szkoła daje mi już nieźle w kość. Kartkówka, przypomnienie, teścik, odpytywanko... czyli życie gimnazjalisty. Gdyby nie znajomi to chyba nie dałabym rady :) Codzienna kupa śmiechu z Dajanką, ploteczki z Izą i Magdą... JEST DOBRZE. Taki mały apel do nauczycieli: NIE CIŚNIJCIE NAS TAK, BŁAGAM. W tym roku mam egzamin, a zarazem bierzmowanie. Idzie się wykończyć. Wracając do domu, rzucam plecak, idę do siebie do pokoju i potrafię w nim przesiedzieć całe popołudnie.

OKEJ, koniec. 96 słówek z niemieckiego same się nie wykują ;*







A to taki wakacyjny cytacik:

K: Będziesz rzygać?
N: Nie
K: Gdzie idziesz?
N: Do kibla
K: Będziesz rzygać?
N: No!

niedziela, 2 września 2012

WAKACJE 2012


Czas by trochę was po torturować nie tylko zdjęciami, ale także słowami. Wszystkie te zdjęcia są również na moim FB [ facebook.com/natexik ] także chętnych zapraszam do obejrzenia w ładnym i przejrzystym albumie. Moje wakacje uważam za bardzo udane! Trochę się obawiałam takiej wycieczki z biura podróży, ale wyszła znakomicie. Poznałam wiele świetnych osób, uśmiałam się za wszystkie czasy, zwiedziłam i zobaczyłam bardzo wiele! Szkoda, że tak krótko... No cóż, czekam na wakacje 2013 ciekawe co mi przyniosą? ;) Wybaczcie, ze nie mam czasu opisywać wszystkiego szczegółowo, ale wszystko widać na zdjęciach. Plażowaliśmy w Lloret de mar, zwiedzaliśmy Paryż, Disneyland, Genewę, Barcelonę i nawet udało mi się wbić na Camp Nou czyli słynny stadion FC Barcelony :) Dałabym wszystko by powtórzyć ten wyjazd i bardzo bardzo bardzo tęsknie za wszystkimi ;*