Wakacje w Norwegii cz.1

Parę dni temu wróciłam z Norwegii. Od lat mam tam przyszywaną norweską rodzinkę. W tym roku postanowiliśmy ją odwiedzić. Wraz z mamą i siostrą spędziłyśmy w Holmestrandzie 8 dni. To małe miasteczko, otoczone cudownym portem, fiordami, lasami i wzgórzami.Ten pobyt bardzo mi się przydał, naświetlając Norwegię jako kraj, któremu poświęcę najbliższe 5 lat swojego życia, ale o tym w innym poście, hihi. Zapraszam!

DZIEŃ PIERWSZY
Podróż zaczęła się od dworca głównego w Krakowie, na który zawiózł nas mój luby ♥ Następnie bus do Katowic i nareszcie samolot do Oslo Torp. Lot minął szybko i przyjemnie. Lubię latać. Już na lotnisku czekał na nas wujek i jego wnuczka Tuva. W domu zjedliśmy pyszny obiad, odpoczęłyśmy chwilę i ruszyłyśmy by rozglądnąć się po okolicy. Tak minął nam pierwszy dzień.

DZIEŃ DRUGI
W Norwegii bardzo popularne jest posiadanie łódki i taką właśnie łódkę ma mój wujek. Spędziliśmy na wodzie około dwóch godzin podziwiając cudowne fiordy.

DZIEŃ TRZECI
Trzeciego dnia wujek zabrał nas do pobliskiego muzeum, gdzie wystawione były pozostałości po wikingach. Plusem było to, że dużo objaśnień było po polsku. Dodatkowo, za muzeum były zainscenizowane grobowce wikingów.

DZIEŃ CZWARTY
Czwartego dnia pojechałyśmy do centrum Holmestrandu na małe ciuszkowe zakupy, a następnie wybrałyśmy się do większego miasta - Tonsbergu, by pospacerować i zwiedzić okolicę.

RESZTA DNI
Pozostały czas pochłonęły nam głównie spacery, zdjęcia i leżing :D

Na dzisiaj to wszystko :-)