Gliwice vol. II ♥

Ten weekend ponownie mieliśmy okazję spędzić razem z Krzysiem, jego siostrą, jej chłopakiem oraz ich rodzinką w Gliwicach. Pogoda nam się udała, było bardzo cieplutko. Wykorzystaliśmy pogodę na spacery, lody na rynku, rowery, działkowanie i kilka innych atrakcji. Gliwice to bardzo ładne miasto z klimatycznym rynkiem. Uwielbiam tak się wyrwać z mojego miasta chociaż na dwa dni i to jeszcze w takim towarzystwie :-) To był super zabawny czas i mam nadzieję, że jeszcze nie raz gdzieś razem pojedziemy 😉

 

 







Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Bardzo fajne, spontaniczne zdjęcia. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że udało Ci się mile spędzić czas :)
    dobrze, że już wiosna, nareszcie mozna zacząć żyć aktywniej ;)
    pozdrawiam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia

W las!