Koncert Zenka Martyniuka

Zaczęła się wiosna, a co za tym idzie - zaczynają się festyny. W Racławicach, nieopodal mojego miasta ( tak, to te Racławice gdzie walczył Kościuszko i Głowacki 😜 ), co roku mają miejsce "Wybory chłopa". Organizowany jest wówczas duży festyn, różne atrakcje w stylu wesołe miasteczko, kramy, jedzenie, konkursy noi oczywiście gwiazda wieczoru. W tym roku był nią Zenek z zespołem Akcent. Jako, że mam dobre wspomnienia z jego kawałkami i po prostu wpadają w ucho, nie mogło mnie tam zabraknąć. Mimo dużego chłodu zabawa była bardzo fajna. Ludzi można było zliczać w tysiącach. Chętni mogli wyjść na kopiec Kościuszki. Spotkałam także kilku znajomych z mojej byłej licealnej klasy. Fajnie było ich zobaczyć. Przede mną jeszcze duużo takich eventów tego lata. I can't wait!



Komentarze

  1. Prowadzisz rewelacyjnego bloga <3
    z chęcią tutaj wrócę, jak tylko pojawi się nowy post :)
    pozdrawiam i życzę powodzenia :*
    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, fantastic weblog format! How lengthy have you ever been bloggong for?
    you make running a blig glance easy. The overall
    glance of your web site is magnificent, let alone the content material![X-N-E-W-L-I-N-S-P-I-N-X]I simply couldn't go away your website before suggesting that I extremely enjoyed the standard info a person supply for your visitors?

    Is gonna be again continuously in order to check up on new posts.

    OdpowiedzUsuń
  3. Howdy! Do you know if they make any plugins to protect against hackers?

    I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any suggestions?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia

W las!