Paintball :D

Majówkę spędziłam teoretycznie w domu, bo nigdzie dalej nie wyjeżdżałam. Jednak na pewno nie mogę powiedzieć, że się nudziłam. W poniedziałek wybraliśmy się z Krzysiem na przejażdżkę do Sandomierza. Była fajna pogoda na zwiedzanie miasteczka, które jednocześnie jest bardzo ładne i klimatyczne. I chyba nie tylko my na to wpadliśmy, bo ludzi była masa! Wtorek spędziłam na siłowni, a wieczór w towarzystwie znajomych. Noi w  końcu środa! Czyli dzień, z którego dzisiejsza fotorelacja. Gra w paintball. Był to mój pierwszy raz i od razu mi się spodobało. Nie przeszkadzały mi nawet bolesne pociski i siniaki na nogach. Adrenalina podczas rywalizacji, chęć pokonania "wroga" i duża dawka ruchu niwelują ból. Nasza ekipa liczyła 10 osób, a cala grupa około 25? Świetna zabawa, polecam każdemu, kto lubi poczuć emocje. Noi te mundury... ♡








Komentarze

  1. Ojej ale super :)
    Jestem 501 obserwatorem juhu !!

    Zachęcam do komentowania i obserwowania mojego bloga :*
    Pozdrawiam!
    ZAPRASZAM - KLIK ♥
    Wpadnij :*

    OdpowiedzUsuń
  2. For newest information you have to go to see world wide web and onn the web
    I found this web page aas a mkst excellent website for newest updates.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo, że www.centrum-stomatologii.pl to fantastyczna klinika stomatologiczna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop