Puszcza Niepołomicka

Pogoda w święta nam dopisała, więc wybraliśmy się na przechadzkę z psem do Puszczy Niepołomickiej, która jak sama nazwa mówi leży w Niepołomicach. Są to piękne lasy ze ścieżkami rowerowymi, spacerowymi, rolkowymi, a nawet konnymi!  Wokół słychać stukające dzięcioły i inne małe zwierzątka, które buszują w trawach. Puszcza jest wielka i pachnie żywicą, runem, szyszkami. Dobra odmiana dla brudnego Krakowa. Z Krakowa do puszczy jest ok. 30 kilometrów. Jeśli jesteście z okolic - musicie tam zajrzeć! :)





A na spacer jedziemy tak! :) 

🎶 Kamil Bednarek, Igor Herbut - Spragniony (MTV Unplugged)

Komentarze

  1. te zdjęcia- sztos... piękna ta nasza natura, no i cudny psiok :D

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka puszcza to wspaniała sprawa! Ja mam blisko do Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, więc też cieszę się bliskością lasu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop