馃崅 Z艂ota jesie艅 i z艂oty ko艅 馃惔

Dzisiaj kilka zdj臋膰 z bardzo spontanicznego wypadu do lasku z ko艅mi. Nie mogli艣my nie wykorzysta膰 tych kolor贸w jesieni. Co艣 wspania艂ego. Do tego zapach grzyb贸w, mchu i mokrej trawy. Bardzo lubi臋 jesie艅 (i zim臋 te偶). Ka偶dy kto mnie zna wie, 偶e jestem zimnolubna, totalny #teamzima. 
 
By艂a sesja wiosenna z Patisonem, by艂y zdj臋cia z okresu letniego z zawod贸w, a teraz czas na najbardziej kolorow膮 por臋 roku czyli pi臋kn膮, polsk膮, z艂ot膮 jesie艅. Mimo, 偶e s艂onko nam zasz艂o za chmurami i 艣wiat艂o nie by艂o wymarzone do zdj臋膰 to co艣 uda艂o si臋 uzyska膰 i jestem mega zadowolona. Patison to do艣膰 leniwy i 偶ar艂oczny model, jednak na zdj臋ciach prezentuje si臋 super. Du偶膮 sympati膮 darz臋 tego konia i stwierdzam, 偶e w poprzednim wcieleniu by艂 cz艂owiekiem, bo ma taki charakterek, 偶e OJJ. Dla mnie zar贸wno Poranek i Patison to z艂ote konie, poniewa偶 znosz膮 nasze pomys艂y, wybaczaj膮 b艂臋dy i du偶o nas ucz膮 za ka偶dym razem.

Dzi臋kuj臋 Marcinowi za zdj臋cia i cierpliwo艣膰

 
 


Komentarze

  1. O wow! Jakie pi臋kne foty.. mega zazdroszcze i mam nadzieje, ze i mnie uda si臋 kiedys miec super zdj膮tka z konikami :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ostatnio te偶 robi艂am zdj臋cia z ko艅mi, super efekt wam wyszed艂
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  3. Oo jakie cudowne zdj臋cia! :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Patison model jak si臋 patrzy 馃榿

    OdpowiedzUsu艅
  5. A niech mnie to przecie偶 te zdj臋cia to jest sztos. Pod ka偶dym wzgl臋dem , boskego jesiennego klimatu , konia na tych zdj臋ciach i twojej urodzie :D Zazdroszcz臋 na prawd臋 tym bardziej 偶e wiem jak cie偶ko czasem zrobi膰 zdj臋cia koniom :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ale pi臋kne zdj臋cia :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsu艅
  7. Przepiekny ko艅 choc moimi ulubionymi zwierzekami s膮 koty siedz膮 w domu i biegaj膮 po kocich meblach

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃殫 M贸j pierwszy samoch贸d - Fiat 126p 馃殫

Moje zami艂owanie do Mumink贸w

Finlandia 艣ladem Tove Jansson i Mumink贸w - Wioska Mumink贸w, Moomin Cafe, Moomin Shop