Mothers kneeling in puddles of blood.

Oi tudo meus amigos. Finally, szósty grudnia. Wiele dzieciaków zawsze czeka z niecierpliwością na ten dzień. Na ten dzień kiedy przychodzi święty Mikołaj. Jeszcze kilka lat temu siedziałabym w pokoju zniecierpliwiona czy uda mi się go zobaczyć. Dziś mam czternaście lat noo.. i wiadomo, że na niego nie czekam. Prezenty od rodziców nie były najgorsze. Dostałam nowy plecak i kilka innych pierdół. W ciągu tygodnia przyjdą ciotki i kuzynki. A wam? Jak przebiegły mikołajki? Ojj, jutro się wyśpię, bo mam na trzecią lekcje. Marzenie. Czyżby kształciły mi się plany na sylwestra? Zachwyt Kamilem Bednarkiem powraca, tylko On w głośnikach.




 Może głupio to brzmi dla moich rówieśników, ale nie mogę się doczekać kiedy zacznę je czytać. Muszę skończyć jeszcze dwie książki o przygodach Buby i zabiorę się za te dwa cudeńka. A pomyśleć, że jeszcze kilka miesięcy temu nie lubiłam czytać. Czytając przenoszę się w inny świat, nie koniecznie lepszy. 


Książka mojej kuzynki po prostu powala.

Przepraszam, ale kręci mnie krew.

Komentarze

  1. hah fajna książeczka :Dzapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. NO widzisz chciałem zrobić coś bardziej dojrzałego, gdyż stwierdziłem, że opisując filmy poważnej rangi, przydałby się i poważny nagłówek :)) I stąd np scena z filmu Ciekawy przypadek Benjamina Buttona, czy ciało Kate Winslet ze sceny erotycznej z Lektora :D Chciałem coś zmienić tylko nie wiem czy zmieniłem na lepsze... CO do twojej notki to plecak i mi by się przydał... Ja jednak po przeróbce pokoju zarzyczyłem sobie nowy telewizor do pokoju, którego oczywiście nie dostałem !!! Ale ja się o niego postaram, co do Mikołaja to ja nigdy na niego nie czekałem, tylko zawsze kładłem koło okna list i zawsze się dziwiłem że jak wychodzę po kąpieli z łazienki, nie ma mojego listu w ten sam dzień :)) Fajne zdjęcia !!! Pozdrawiam :) - Bloody Boy

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam, że dopiero odpisuję, ale miałam małe zamieszanie z wolnym czasem :)

    myślę, że kupowanie w lumpeksach to coś genialnego! można znaleźć świetne, oryginalne i niepowtarzalne ubrania za bardzo niską cenę. dzięki temu można pozwolić sobie na to, żeby mieć trochę więcej rzeczy, a wiadomo im bardziej wypełniona szafa tym większe pole do popisu jeśli chodzi o ciekawy wygląd :) jedyny minus - kupowanie w lumpeksach uzależnia! haha :D

    co do Mikołajek, dopiero we wtorek rano jakoś tak wpadłam na to że są dzisiaj Mikołajki, nie obchodzę jakoś hucznie :)

    zapraszam na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za obserwowanie ;) Szkoła może i faktycznie na tym zdjęciu wygląda trochę strasznie, ale jako całość - coś cudnego. ^^

    Miłego czytania prezentów życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci ślicznie :* Hmm, ja na mikołajki dostałam pieniądze ;) i chciałabym cały czas wierzyć w Mikołaja, to takie dziecięce wspomnienie... Czasami chciałabym się cofnąć o te paręnaście lat wstecz :) dodaje również ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha :D no,dla mnie to coś :) A skarpety są bardzo cieplutkie :) Dziękuję za obserwowanie :*
    również obcerwuję! :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że nie tylko dzieci czekają na ten dzień, pewnie i część dorosłych nie może się doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Natex - Tu Bloody Boy ... Po małpowałem po tobie i też założyłem, ale na próbę, bloga na bloggerze... Może wpadniesz i się wypowiesz ? :> Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej zapraszam Cię na konkurs świąteczny u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam 6.12, pamiętam tą radość gdy rano wstawałam i obok poduszki była paczka. Moment niepewności, otworzenie i ta radość .Bezcenne.
    A co do kom. u mnie na blogu, to właśnie tak z ludźmi już jest, nawet nie nastolatkami. Chodzież zapadł mi w pamięć taki moment,parę lat temu jak dopiero wchodziły do mody legginsy, kupiłam sobie je, jeszcze wtedy u nikogo u mnie w szkole ani w mieście ich nie wiedziała. Jedna z moich koleżanek z klasy powiedziała mi że są okropne i nigdy by czegoś tak brzydkiego nie ubrała( zwykłe, czarne klasyczne), nie minęło pół roku i co ... ona w takich legginsach bo zapanowała wtedy już na nie wielka moda i wszyscy zaczęli je nosić ha ha

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia