stand on the side and don't provoke

Miłość, marzenia, uczucia i myśli jeszcze raz uwierz w siebie i uwolnij ten instynkt. Sobota. Sama nie wiem czemu zleciała mi tak szybko... może dlatego, że cały dzień siedziałam przed komputerem. Moja siostra właśnie teraz bawi się na studniówce, a ja w rozczochranych włosach i z rumieńcami na twarzy operuję przy komputerze. Możecie pomyśleć, że mam bardzo nudne życie... może trochę? Jak jest zimno i nikomu nie chcę się wyjść to zawsze tak jest! Ważne, że przeżyłam! Awww, fuckin physics
Cały świat może być twój!
Rrrrrrambo

Komentarze

  1. też przeważnie siedzę przed kompem w takie nudne i zimne dni .; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez komputera w zimie w takie zimno to klapa ;) Ty masz strasznie śmieszne zwierzaki Jak nie kot pozuje to pies, ale Rambo jest rozwalający, jak go zobaczyłem to myślałem że fiknę ze śmiechu ! :D Słodki jest <3 Zapraszam do mnie, może napiszesz co sądzisz o filmie "Parnassus" z Johnnym Deppem i Heathem Ledgerem ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy dzień przy kompie szybko zlatuję ;] Ja już czekam na wiosnę, bo jak na razie, to aż strach wyjść na dwór w taki mróz! ;]
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    PS. Zapraszam do obejrzenia mojej interpretacji Tangerine Tango, czyli najmodniejszego koloru nadchodzącego sezonu ;) http://violinstyle.blogspot.com/2012/02/tangerine-tango-hottest-color-of.html
    Jeśli Ci się spodoba, to dodaj mój blog do obserwowanych. Chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice pictures. I'll follow. Keep up! :)
    Greetz from Germany.

    http://swallowhearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks! Maybe I'll do an English one as well :) And that picture is too cute!

    xx

    http://golden-mirrors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ehh.. cóż poradzić :3
    NIe każdy prowadiz takie życie jak Królewna śnieżka..

    OdpowiedzUsuń
  7. super !! zapraszam na posta !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kłóć się , wiem lepiej . ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chomiczek cudny ^^
    Śliczne ujęcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też Cię obserwuje, fajnie prowadzisz bloga, w sensie że piszesz ciekawym stylem notki :)

    A to zwierzątko ze zdjęcia- boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuuję ^^ .
    nikt nie ma nudnego życia , każdy ma inne i oryginalne :d .

    zapraszam na http://kartkazpamietnika-smaaajl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia

W las!