Happy Birthday Bitherphobia, I love U!

Czeeeeeeeeeeść! Jestem w świetnym humorku, mimo wyczerpującego dnia w szkole. Dlaczego? Dzisiaj mija równiutki rok odkąd dodałam tutaj pierwszy post <3 Bardzo szybko zleciało! Może dla większości to głupota, ale ja od zawsze mam świra na punkcie blogów. Blog to dla mnie coś mega ważnego! Tylko wieloletni blogerzy to zrozumieją! :3 Chciałam Wam bardzo podziękować, bo bez Was nie byłoby tego wszystkiego! Kocham Waaaaaaas <3 




DZIĘKUJĘ ZA ZAANGAŻOWANIE ♥
Garstka moich znajomych podesłała mi takie "mini życzenia" z okazji pierwszych urodzin! Jesteście wspaniali! Postaraliście się bardzo i to doceniam, wariaci! Obejrzyjcie sobie: 

"Ooo, róża!" 
 " Nie bez powodu mówię różo moja <3" 
Kocham Cię hipciu <333333 Dziękuje Wiki! 




















Cały rok towarzyszył mi wiernie i bezawaryjnie wspaniały Canon Eos :3 Uwielbiam Cię lustrzaneczko! Bez Ciebie też nic by nie było.

Komentarze

  1. najlepszego Bitherphobia ♥
    Happy Birthday ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł z tymi zdjęciami!:) w takim razie powodzenia w dalszym blogowaniu i kolejnych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  3. oo super :) świetnych masz znajomych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie! :) Wszystkiego najlepszego oraz wielkie gratulacje z okazji rocznicy! Oby tak dalej, masz świetnego bloga :)
    Masz cudownych znajomych, to bardzo miłe z ich strony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje;) i życzę kolejnych latek

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tymi zdjęciami :) 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu, jakie to słodkie, i w ogóle, miło ze strony Twoich znajomych <3
    10000000000000 lat!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne obchodzenie urodzin, świetny pomysł ze zdjęciami ;) Wiem, jak to jest uwielbiać blogować, robię to od 4 lat, więc... Wszystkiego najlepszego Tobie, autorko, nowych idei na notki, wielu prawdziwych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) jeżeli co to sprawia przyjemność - prowadź go jak najdłużej !

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz genialnych znajomych tylko pozazdrościć, ja czytam twojego bloga jeszcze z czasów onetu więc oj oj oj, chcę czytać twojego bloga jeszcze 1000 500 100 900 lat ;D Pozdrawiam! Pomaleńku, pomaleńku, zbliża się i roczek mojego bloga :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Masz bardzo fajnych znajomych, widać, że bardzo cię lubią ;p

    Obserwuję + zapraszam do mnie
    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Happy Brithday ! ♥
    :)
    zapraszam na blowmeonelastkisss.blogspot.com ^.^

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie tak! najlepszego :3 obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszego z okazji I urodzin ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. wytrwałości w dalszym pisaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany, ale Ci zazdroszczę, sama chciałabym coś takiego ;)


    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł z tymi zdjęciami. najlepszego dla bloga, haha! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. masz bardzo dobrych znajomych! :) fajnie to wyszło :)
    sto lat:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, znajomi zrobili Ci świetny prezent :) a ja? a ja życzę wielu lat z blogiem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje i życzę dalszej motywacji do blogowania .<3

    OdpowiedzUsuń
  21. dołączam się do życzeń ^^
    mi jeszcze roczek nie stuknął, ale jeszcze kilka dni i będzie... :D

    OdpowiedzUsuń
  22. daj kontakt do tej dziewiątej <3

    Happy B-day :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzi fajny pomysł :)

    a lustranka mi sie marzy od paru lat ale jakos nie umiem sie zabrac za kupno :D

    OdpowiedzUsuń
  24. niesamowite ! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ale świetny gest ze strony przyjaciół i znajomych!!! :) a ostatni gif mnie po prostu rozwalił!! :D MEGA! :D I oczywiście Wszystkiego najlepszego ode mnie!! :D
    Zapraszam do siebie, szczególnie na post soundtrack z życia w którym jest mowa o tym czego słucham, czyli hip hopie! :)
    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje!
    Świetny post :)
    Obserwuję , mogę liczyć na rewanż ?
    Zapraszam wszystkich na mojego bloga - mojswiatpasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. no to gratuluje i wytrwałości :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Mili znajomi<3
    Ja też ostatnio obchodziłam rok,ale jednak nie przeżywam tego tak mocno jak ty-fajnie,że tak się zżyłaś z tym blogiem;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuje ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy pościk ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super ! Wszystkiego najlepsze w takim razie, samych miłych komentarzy, dużego ruchu na blogu i wspierającej fali nowych obserwatorów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. gratulacje, życzędalszych sukcesów C:
    fajne foty, mój blog ma dopiero 7 miesięcy

    zapraszam na nową notkę: the-world-of-fucksucker.blogspot.com/

    pzdr fS =^n.n^=

    OdpowiedzUsuń
  32. heh super pomysl z tymi zdjeciami ;DD

    OdpowiedzUsuń
  33. Śiwetny blog uważam ze jesteś taka pozytywnie zakręcona:DD obserwuję i będe wpadać częśćej bardzo mi się podoba twój blog i będzie mi bardzo miło jeśli mójspodoba się tobie;);) pozdrr;)http://klaudulet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny pomysł z zdjęciami :) życzę również 100 lat :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluję wytrwałości, pozytywne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale super :*
    Zapraszam do mnie , zaobserwuj skomentuj oddzwięcze się to dla mnie ważne !! ♥♥
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia

🍂 Złota jesień i złoty koń 🐴