Come closer

Cześć! Co u Was słychać? U mnie nic nowego, cały czas kichanie i kaszlenie '-' oh God why? Dzisiaj wyjątkowo poszłam do szkoły by napisać test z fizyki. Ledwo wytrzymałam. Siedem godzin trwało jak gdyby wieczność! Uprosiłam mamcię i do końca tygodnia zostaję w domu! Zresztą można powiedzieć, że... zaczęły mi się ferie! Jestem z województwa małopolskiego, więc w tym roku pierwszy termin ferii należy między innymi do nas. Mam zamiar aktywnie wykorzystać te wolne dwa tygodnie, także muszę być zdrowa! W niedzielę szykuje mi się WOŚP, wybieram się razem z Izą! 
A Wy, bierzecie udział? :)


Pieskie życie 



Studenckie życie



 Kiedy macie ferie?

Komentarze

  1. ja zawsze chcialam isc zbierac pieniadze do puszek ale jakos nie wiedzialam jak to zorganizowac :/ w przyszlym roku idę na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja także mam już 14 stycznia ferie <3 . ale słodki piesio *.* . obserwuję

    Zapraszam na blog Stylówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powrotu do zdrowia :* . czekam na kolejny post :D

      Zapraszam na blog Stylówka .

      Usuń
  3. ja 14 stycznai, a peski na zdjeciach wyglądają prze cudnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrowiej ! ;*
    ja mam dopiero 11 lutego ; <

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominuję Cię Do Liebster Award, szczegóły u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominuję Cię do Liebster Award, szczegóły u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. O, masz psiaki :D Ja mam ferie od 1 lutego, o ile zdam egzaminy w pierwszym terminie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem ze śląska , także ferie mam od 11 lutro , w ostatnim 'terminie' , ale nie narzekam ;))

    zdrowiej !

    OdpowiedzUsuń
  9. twój pies jest taki uroczy . *.*

    aktiwee.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. to zdrowiej, bo ferie w domu to niefajna sprawa.
    ja mam ferie w ostatnim terminie. jeszcze tylko miesiąc. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey.. Co roku biorę udział w WOSP-ie :D Chodzę z koleżankami i zbieramy..
    A psinki masz fajne.. :D


    zapraszam do mnie stayforeverr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Od 11.02. .__. Na WOŚP nie idę. No może. Nie wiem. Mam popsuty humor, choć to namiastka tego, co dzieje dzieciom, czy innym. U mnie wiele dość głupich zmian i dlatego też, to przezywam.

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowa notka na blogu http://jusinks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodkie pieski !;) Dla mnie niestety zabrakło miejsca,żeby się zapisać na wolontariat,ale mam nadzieję,że w przyszłym roku się uda ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ferie mam dopiero 11 lutego :D
    Uwielbiam Cappy, ale najbardziej truskawkowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Nowa notka na blogu http://jusinks.blogspot.com/
    Ps.
    W moim województwie też się już zaczęły ferie, ale ja już ich niestety nie mam : ( a to dlatego, że skończyłam już szkołę i pracuję. Ja w tym roku na WOŚP pojechałam do Otwocka a to dlatego, że akurat tam miała swój koncert moja największa idolka Ania Świątczak.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia

W las!