poniedziałek, 13 maja 2013

Aktorzy

Cześć Kochani! Co u Was słychać? Wciąż nauka czy już luzy? 
Nam nawet po egzaminach nie odpuszczają i tyramy jak woły -.- uroki szkoły. 

Jednak dosyć smętów. W sobotę byłam z chłopakiem w Krakowie, idąc przez Planty zauważyłam aktorów Pierwszej Miłości - Artura, Beatę i Filipa :-D Kto ogląda na pewno się orientuje! Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym przeszła obok nich jak gdyby nigdy nic. Poprosiliśmy grzecznie o zdjęcie z Łukaszem ( Arturem ), chętnie się zgodził, zapytał skąd jesteśmy i życzył wszystkiego dobrego. Wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie, miły mężczyzna. Z Beatą i Filipem tak samo ;-) Uroczy ludzie! Mieliśmy niezłego farta spotykając ich oraz obserwując jak kręcą scenę odcinka <zjara>


47 komentarzy:

  1. nie oglądam tego filmu, więc nawet gdyby przeszli koło mnie nie rozpoznałabym ich :D
    Ale gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ale fajnie ;)
    lubię PM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oglądam, ale kojarzę ich :D mam zdjęcie w tym miejscu co Ty to pierwsze, byłam tam prawie równo rok temu, bo 17.05.12 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow to bardzo fajnie:) szczerze mówiąc nie oglądałam nigdy pierwszej miłości ale i tak zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej zazdroszczę zdjęcia z Łukaszem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG, ale on się postarzał... O.o Co prawda nie zazdroszczę ;) ale fajnie, że sprawiło Ci to taką frajdę :) Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie , fajnie ;)

    pozdrawiam, Aieaa.! ;)
    ~Aieaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Haaah dziękuję! ;) Niezłe szczęście z tymi aktorami, gratuluję, urocze zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! Dziewczyno Ty to masz szczęście ! :3 Też chciałbym ich spotkać , Łukasza <3 Zazdroszczę ;)
    Obserwuję :)
    Zapraszam ; http://xxmorethanrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny, interesujący i rzetelny blog.
    Zapraszamy do nas, teraz na blogu jest ciekawa promocja, przygotowana przez Laboratorium Femi, może Ci się spodoba:)

    Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę szczęściaro! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten film . ^^
    I też pewnie bym podeszła. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwy luz poczuję dopiero jutro około 10, kiedy będę po ustnej maturze z polskiego ;)
    "Pierwszą miłość" kiedyś namiętnie oglądałam, teraz jednak zupełnie nie orientuję się w fabule tego serialu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o nie wiedziałam, że kręcą odcinki w innych dużych miastach. Myślałam, że tylko we Wrocławiu! ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał zazdroszczę, chciałabym się spotykać z takimi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetne zdj <3 zakochałam się w tym blogu
    zazdroszcze spotkania aktorów !
    zazdroszcze także tak dużej popularności której ja się nie mogę dorobić :)
    obserwuje ! .
    http://monsyls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Serialu nie oglądam, ale aktorów znam :) Bardzo miło się zachowali wobec was ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie że mogłaś zobaczyć jak aktorzy pracują na planie :) Obserwuję. www.PatriciaxLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne! Mega Ci zazdroszczę :D Uwielbiam Kasię Ankudowicz <3

    OdpowiedzUsuń
  20. mieszkam w krk, a jeszcze nie udało mi się spotkać żadnych aktorów;) fajnie;)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No pozazdrościć :)) ja nie oglądam serialu , ostatnie zdjęcie jest śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog , milo sie czyta.;D
    Obserwuje i zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejciu, jakie szczęście!:O świetne zdjęcia. U mnie w szkole też nacisk, przed wystawianiem ocen eh...
    piękny blog, starannie prowadzisz :) U mnie na blogu konkurs, może Ciebie zaciekawi. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę max <3
    zapraszam Cię do mnie w wolnym czasie, buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Artur z Pierwszej miłości !:P

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam na nową notkę : ) http://jusinx.blogspot.com/
    Ps.
    Fajny szablon. No to miałaś niezłego farta : P

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze ale z ciebie szczęściara. Zazdroszczę takiego spotkania.
    Obserwuję twojego bloga i liczę na mały rewanż.
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. woooow :D hehe uwielbiam Pierwszą Miłość ;DDD ale mieliście farta ;))) ja tak miałam jak pojechałam nad morze, spotkałam filmowego Romana Kłoska :P (ojca Eweliny) :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Hehe pewnie tak samo bym zareagowała ;) Dzisiaj byłam w teatrze z klasą i był tam aktor który gra Ksawerego w Barwach Szczęścia i byłam również 'zjarana' :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę :) Mieliście szczęście :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie. :) Ja kojarzę tylko pana z pierwszego zdjęcia. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. ale Ci się trafiło :D to jest jedyny serial (prócz przyjaciółek) który oglądam :D

    OdpowiedzUsuń