School trip

Cześć! Kilka chwil temu wróciłam od Izy, było bardzo śmiesznie, całe popołudnie skakałyśmy na trampolinie, a wieczorem wydarzyło się jeszcze coś mocniejszego! <niemogępowiedzieć> 

Jak wspominałam, w środę wraz z klasą byłam w Muzem Narodowym w Krakowie na wystawie sztuki XX wieku ;-) Jak zwykle powstało mnóstwo zdjęć, bo ciężko mnie odkleić od aparatu. Było bardzo gorąco, ale każdy z nas miał dobry humor i świetnie się bawił! WIĘCEJ TAKICH WYCIECZEK <3 Jestem fanką sztuki XX wieku. Obrazy są bardzo oryginalne, często abstrakcyjne i niezrozumiałe. Wiele dowiedziałam się o współczesnych artystach i motywach tworzenia tych wyjątkowych prac. Moim zagranicznym idolem sztuki współczesnej jest oczywiście Salvador Dali, a polskim nikt inny jak Zdzisław Beksiński, którego prace przedstawiałam parę postów temu. Bardzo polecam!


Jelonek w moich okularach, prawie jak Willy Wonka!

Ponętna minka Dajanki ( mojej Muzy ;* )






so sweet.


Tak wyglądam jak się boje o_O PUDZIAN




Jacy piękni! 






Komentarze

  1. Niektóre obrazy są ładne. :) A tak wgl. to świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, dużo pozytywnych zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju, Kraków ♥ jak ja kocham to miasto. mimo tego, że mam tak rodzinę, rzadko tam jestem ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraków <3 najlepsze miasto !!
    jakim aparatem robisz zdjęcia??

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjecia.
    Widac ze ciekaaie spedzasz czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne słoneczne zdjęcia :)
    Fajne są te obrazy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Też byłam w tym muzeum. Widzę, że pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, bardzo pozytywne :D
    Chciałabym kiedyś odwiedzić Kraków (;

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe zdjęcia :-) poza tym Kraków ♥

    Zapraszam do mnie: http://eseelchen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezus boski, przed ostatnie zdjęcia wymiata <3
    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że jesteście takie uśmiechnięte :) P.S. Świetne zdjęcia :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Do wygrania kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. very nice shots my dear! really like them!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te obrazy :) Fajnie, że dobrze się bawiłas ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. musiało być fajnie ;)
    pozytywne foty <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Obrazy genialne! ;) Musialaś się świetnie bawić ;]
    zachęcam do obseracji ;>
    http://enitablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne fotki :) ale ja bym się przejechała do takiego muzeum! juz nie wspomnę ze dawno mnie w Krakowie na rynku nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezuniu jakie świetne fotki ^^ A jakie obrazy mmm.. :D Jejuśiu wy tez sliczni hahahahahahahhaahha :D
    Pozdrawiam ;*
    P.S. http://ikaa0201.blogspot.com/ Obserwujemy? ; p Na odpowiedz czekam na moim blogu! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne te zdjęcia, inspirują :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia

W las!