Cześć!  Dnie spędzam z przyjaciółmi, na rowerze, na rolkach, w Krakowie, na zakupach ... Pogoda się ustabilizowała, bo nie ma ogromnej duchoty tylko słonko i wietrzyk czyli idealne połączenie. Ostatnio byłam z moją przyjaciółką Izą na basenie, było śmiesznie :D W te wakacje już nigdzie się nie wybieram, siedzę w domu. Miałam lecieć do Norwegii, do wujka, ale nie wypaliło :c Sporo z Was stwierdziło w poprzednim poście, że jestem podobna do Seleny Gomez :3 To bardzo miłe, bo osobiście uważam, że Selena jest mega ładna! Nigdy nie zauważyłam podobieństwa do niej, ale skoro tak mówicie - dziękuję <3 Jednak ostatnio bawiłam się efektami mojej kamerki i wyszłam jak wampir ;> Albo taki kocur. To zdjęcie powyżej jest przerażające, dlatego mi się podoba! Do kogo jestem na nim podobna? Czekam na najciekawsze odpowiedzi! Pozdrawiam ;*

Komentarze

  1. Visit my blog http://differentcands.blogspot.kr/2013/08/diy-flower-vases.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie uczestniczyłam w dożynkach :c
    Świetny blog obserwuję i zapraszam do mnie <3

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie bralam udzialu w dozynkach:P
    A na zdjeciu wygladasz jak wampir:D
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam nigdy na dożynkach, chociaż zawsze chciałam iść :3
    Na prawdę wyglądasz jak Selena Gomez :o Ale na zdjęciu powyżej jak... wampir ;D

    Obserwuję i liczę na to samo :)
    ajuuuu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tym zdjęciu wyszłaś jak nie Ty, ale za to tak drapieżnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. miły dzionek :) ja to nigdy nie potrafię stwierdzić kto do kogo jest podobny, chyba że podobieństwo jest na serio uderzające....

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedys ( nie pamietam adresu ) byla taka strona ze wrzucalas swoje zdjecia a oni Ci szukali sobowtora.. moze tam sprobuj :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmmm, nie mam pojęcia do kogo jesteś na tym zdjęciu podobna :o :) jest mega! :D
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com :p.

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie chcialabym pojechac do Norwegii! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, też chciałabym polecieć do Norwegii... To piękny kraj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na nowy wpis : ) http://jusinx.blogspot.com
    Ps.
    Chciałabym pędzić chociaż jedne wakacje za granicą, a nie tylko w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na tych zdjęciach z poprzedniej naprawdę wyglądasz jak Gomez! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz jak Amy Lee w teledysku, chyba do piosenki ''Lithium'' (nie jestem pewna) wyglądasz jak wampirzyca :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia