Majówka 2014

Majówkę spędziłam z najbliższymi. Ten ponad tydzień wolnego wykorzystałam na jazdę na rowerze, wypady do Krakowa, spacery z psem i wiele innych. 

Pewnego popołudnia wybrałam się do Krakowa, nasze spotkanie rozpoczęło się słabo, bo dostałam 120zł kary od krakowskich kanarów (pozdrawiam), a za to, że jechałam 10 minut dłużej, niż mój bilet był ważny. ehh. Później poszliśmy do 'Lost souls alley' na Floriańskiej :D To taki dom strachu, który na prawdę potrafi przestraszyć! Nie zdradzam szczegółów, ale zabawa była świetna i polecam odwiedzenie tego miejsca (Floriańska 6) wszystkim śmiertelnikom :>

 Wczoraj wraz z Bartoszem pojechaliśmy do naszej koleżanki Justyny i machnęliśmy na rowerze 50 kilometrów. Było super! Pośladki bolały niesamowicie, ale satysfakcja zniwelowała ból.

 Dziś spędziłam popołudnie z Izą! Na spacerku, lodach i bzikowaniu.

 Moja majówka 2014 była bardzo udana, a Wasza?



a to taki mały skrót w paru zdjęciach

Komentarze

  1. oo to miałaś naprawdę bardzo ciekawą majówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że miałaś tak ciekawą majówkę. Ja w niedziele przejechałam 50 km. rowerem i też mnie bolała tylna część ciała, ale masz racje satysfakcja niweluje ból :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :) Myślę, że majówka się udała :)
    Zapraszam do siebie :) Jakbyś mogła poklikać w banery z boku i linki to bym była bardzo wdzięczna :) :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja majówkę spędziłam u rodziny. Fajnie, że twoja była udana.

    Bardzo proszę o kliknięcie u mnie baneru sklepu Choies.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja praktycznie całą majówkę spędziłam w domu.. Wychodziłam tylko na spacery z psem, ale i tak było fajnie, bo 3 maja obchodziłam swoje 15 urodziny ;) pozdrawiam! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. ...no to ładnie rozpoczęłaś majówkę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm moja majówka xd nom żadnych szaleństw bo nie za ładna pogoda :( ale lenistwa całkiem sporo :P
    aliswish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super mialas majowke! :D
    Pozdrawiam http://fineklass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia