Moja mała przygoda z TVN - "Szkoła"

Witajcie moi drodzy. W dzisiejszym poście opowiem Wam o mojej małej przygodzie z TVN.
Do serialu "Szkoła" (emisja 1 września), nagrała mnie moja koleżanka Sprynia. W poniedziałek wstałam o piątej rano, aby specjalnie się wyszykować i na ósmą być w studiu TVN ( sam dojazd zajmuje mi prawie dwie godziny ). Nie pochwalę się Wam super rolą, gdyż tylko statystowałam ( na razie :D ). W studiu i na planie spędziłam łącznie 13 godzin, sporo jak na statystkę, prawda? Bawiłam się znakomicie, poznałam wielu nowych, ciekawych ludzi, zobaczyłam na czym to wszystko polega, udało mi się podejrzeć kilku lekarzy z serialu "Szpital" - co również było dla mnie pozytywnym wydarzeniem, bo lubię spotykać ludzi występujących w telewizji. Była to dla mnie wspaniała przygoda, coś zupełnie nowego, a w dodatku zobaczę się w telewizji, dostanę pieniądze ;-) Mam tylko nadzieje, że kamera nie doda mi zbyt wielu dodatkowych kilogramów :o :D. Maleńkim minusikiem było dłuuugie, bo pięciogodzinne czekanie na ujęcia, które trwały nie więcej niż minutę/dwie oraz wielokrotne double - mimo wszystko uśmiech nie schodził mi z twarzy. Nawet jeśli wychwycicie, że byłam lekko spięta podczas kręcenia odcinka to bądźcie wyrozumiali - to był mój pierwszy raz przed kamerą... Przerwy pomiędzy ujęciami spędzałam na rozmowie z nowymi znajomymi, czytaniu książki czy buszowaniu po całym studio. Było cudownie, mimo iż wróciłam do domu prawie na czworaka ze zmęczenia. Mam nadzieje, że moja przygoda z telewizją jeszcze się powtórzy.

"Szkoła" - odcinek 50 (okolice listopada) TVN. Polecam ciekawskim ;-)



 na planie "Szpitala" 




Mieliśmy naprawdę dużo czasu na robienie sobie selfie's czy chodzeniu po studio. To był męczący, ale wspaniały dzień. Poznałam wielu nowych ludzi - co uwielbiam. Oby tak dalej! Dzięki Sprynia

Komentarze

  1. wow to musiało być super przeżycie!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! Na pewno swietnie się bawilas! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki. Na pewno było to super przeżycie. Szczerze mówiąc zazdroszczę. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej ale fajnie :) Poszczęściło Ci się ;3
    Obserwujemy? Odp. u mnie ;D
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Też chciałabym wystąpić w telewizji ;)
    http://nadi-natii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. noo super to czekamy na odc;)
    zawsze by;lam ciekawa jak sie tam ludzie dostaja , bo czasem sa wzieci tacy ze masakra hehe i ile dostaja .

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, ale fajna sprawa :D Ja to bym chciała w ukrytej prawdzie hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pewnością będę oglądać :) Na początku zawsze zostaję się statystą, więc najlepsze role będą lepsze :>
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Gratuluję! Od czegoś trzeba zacząć. Jestem pewna, że następnym razem dostaniesz większą rolę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Czekam na ten odcinek ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację w takim razie chyba poczekam na ten odcinek :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super, sama bym tak chciała! :) Serdecznie gratuluję! :D
    PS. Zaś odcinka na pewno nie przegapię!

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo jak super, zazdroszcze i gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo♥ ale świetnie! czekam na odcinek :3
    everythingandnothinng.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. musiało byc super ! ;)

    ja także już obserwuje ;*

    xoxo
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mega zazdroszczę :)

    http://weronikamat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super Ci! Ja chętnie obejrzę ten serial z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super bede Cię wypatrywac;-)
    w moich rejonach ostatnio byly castingi do 'Trudnych spraw itd. '

    OdpowiedzUsuń
  20. to będę czekać na ten odcinek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że udało Ci się spełnić marzenie i zagrać w serialu ^^ Pamiętaj małymi kroczkami dojdziesz do celu. Może nie uda Ci się to za tydzień czy miesiąc, ale kiedyś na pewno :)

    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/5-dniowe-wyzwanie-do-lepszego-bloga_27.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super! Chętnie obejrzę odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że ci się udało. To musiała być niezła zabawa. :)

    http://wiecznybrakczasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem bardzo ciekawa tym nowym serialem , wiec na pewno będę oglądać : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia

🍂 Złota jesień i złoty koń 🐴