sobota, 11 kwietnia 2015

Sezon rowerowy 2015 - rozpoczęty! ♥

Dziś pierwszy raz od zeszłego roku wybrałam się na rower. Razem z kuzynką postanowiłyśmy zrobić nie daleką trasę, jednak już przy około czwartym kilometrze... Daria złapała kapcia *-* Przebiła oponę pinezką leżącą na drodze. Musiałyśmy się wrócić, wolnym tempem, prowadząc rowery. Zatem mój sezon rowerowy zaczął się w sumie... długim spacerem, bo trzeba było jakoś wrócić do domu :D Osobiście na prawdę uwielbiam jeździć na rowerze i będzie on mi towarzyszył co najmniej do października, kiedy znów zrobi się chłodno. Zdjęcia udało nam się zrobić jeszcze przed niefortunnym zdarzeniem x)





27 komentarzy:

  1. ja bym sobie pojeżdziła na rowerze, lecz tata nie chce mi go "przygotować" :|

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamierzam dzisiaj rozpocząć "mój sezon" rowerowy :)
    Masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Też ostatnio wybrałam się na rower :)

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie rozpoczęłam sezonu rowerowego, ale dzisiaj jest piękna pogoda, to może akurat się wybiorę :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo cóż zdarza się na pewno kolejna przejażdzka bedzie przez Was milej wspominana :) Też zaczęłam wczoraj sezon rowerowy i po ok. 23 km mialam naprawdę dośc :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje buty mi wpadly w oko. :D co to za model?


    http://www.kinoman.tv/slodkie-klamstewka/s05e03/surfing-the-aftershocks-eng

    OdpowiedzUsuń
  7. czy Ty też lubisz rower tak bardzo jak ja *.* wspolczuje z tym kapciem, dorbze ze niedaleko bylyscie! ja dzisiaj mam zamiar duuuuzo km zrobic (100) jak zlapie kapcia to bedzie przypal :D

    Sali Zaprasza-kliknij:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pojeździłabym, ale bez roweru to słabo haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia :D ja też uwielbiam jeździć na rowerze :)
    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ups, ale niefortunny początek sezonu :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie raz złapałam kapcia więc się nie przejmuj
    spacer też jest dobry dla zdrowia :)
    uwielbiam jeździć! muszę zacząć ale poszukam
    najpierw kompana :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się lampki spaliły w rowerze i właśnie muszę je wymienić :D
    ja też uwielbiam jeździć na rowerze! :p

    OdpowiedzUsuń
  13. też muszę się w końcu wybrać na pierwszą przejażdżkę rowerową w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pech z tą przebitą oponą, ale spacerek tez fajna sprawa:))
    Uwielbiam rowery! Jutro również wybieram się z przyjaciółką :D

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie pamiętam kiedy ostatni raz wsiadłam na rower, haha.Jakoś wolę spacerki albo...rolki! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie dość często zdarzają się przygody z łańcuchem :D A sezon rowerowy rozpoczęłam jakiś miesiąc temu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! Masz super włosy :)
    Ja na razie jeszcze nie jeździłam na rowerze, ale na rolkach już tak!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/ciezka-praca-blogerek.html
    Jeżeli post Ci się spodobał- zaobserwuj, to bardzo motywuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. widze, ze masz bardzo dobry rower:) smigaj, ja czekam jeszcze aby bylo cieplo :) dzisiaj akurat nie moglam:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  20. o tez muse wyciagnac moj rower :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dawno nie byłam na rowerze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam jeździć na rowerze. Niestety jeszcze w tym roku nie miałam okazji. Śliczne zdjęcia i życzę żeby więcej opona się nie przebiła.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak nic nie lubię rowerów i nikt mnie do nich nie przekona, choć kto wie może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jedźmy razem na rower ! Ja też go kocham , ale nikt nie może ze mną jechać . Koleżanki albo mieszkają za daleko mnie , albo nie mają roweru . Każdy szanujący się człek powinien mieć rower !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja sezon rowerowy też niedługo rozpocznę :D

    OdpowiedzUsuń