♥ Budapeszt - dzień I

 Dwa dni temu wróciłam z Budapesztu. Wraz z grupą znajomych ze szkoły spędziłam tam 3 dni na zwiedzaniu i odpoczynku. Nie da się skrótowo opisać tego miasta. Jest przepiękne i zaskoczyło mnie niesamowicie. Wszelkie budowle i zabytki są niezwykle harmonijne, dają wrażenie, że Budapeszt jest niezwykle dopracowany pod tym względem.

Droga autokarem z Krakowa do Budapesztu zajęła 8 godzin. W pierwszy dzień naszego pobytu tam, wyjechaliśmy na górę Gellerta, z której rozpościera się przepiękna panorama na całe miasto. Ten widok wywarł na mnie niemal bajkowe wrażenie. Następnie pospacerowaliśmy po starym mieście i okolicach. Później hotel, kolacja i pogaduchy. Super dzień. Zwiedzanie nie było intensywne. Każdy szedł swoim tempem, bez presji czasu i to mi się bardzo podobało.















 


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia

W las!