Początek studiów ♥

Najdłuższych wakacji w życiu nastał kres. Zaczęły się studia. To moje pierwsze doświadczenie z uczelnią wyższą, gdyż jestem świeżo po maturze. Opcji, pomysłów na kierunek studiów było mnóstwo. Pierwszym zamiarem były studia paramedyczne, związane z medycyną bądź biologiczne. Jednak nic nie złapało mnie za serce, a więc zaczęłam patrzeć w innym kierunku. Języki. Bezsprzecznie wygrał norweski. Nie był to wybór przypadkowy, oj nie. Wpływ na moją decyzję miały na pewno wyjazdy do Norwegii, norweska rodzinka, dzięki której ten kraj stał się mi po prostu znany. 

Studiuję skandynawistykę o specjalizacji norweskiej na krakowskiej uczelni WSE (Wyższa Szkoła Europejska), w systemie zaocznym. Kierunek ten poświęcony jest poznaniu przede wszystkim języka, kultury, historii całej Skandynawii. Ponadto, prócz filologii, są to studia zahaczające o rynek biznesu i aspekty ekonomiczne. Drugim językiem, na który położono nacisk jest oczywiście angielski. Będę go szlifować. Pierwsze zjazdy bardzo mi się podobały. Czuję, że nie będzie lekko, ale spróbuję się. Mam głowę do języków, a w razie niepowodzeń będę zwracać się o pomoc do mojej norweskiej rodzinki. Studia to chyba fajna przygodna, nie? :-) 

Pozdrawiam
 


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia