Kolorowanki dla dorosłych

♪ Headhunterz & KSMHR - Dharma

Już około rok temu wciągnęłam się w kolorowanki dla dorosłych. Kolorowanka, każdy wie czym jest. Jednak te różnią się od dziecięcych mnogością szczegółów. Oko i ręka dziecka nie poradzi sobie z kolorowaniem tych wzorów. Ceny takich kolorowanek wahają się średnio od 10zł-30zł. Jest to bardzo wciągające zajęcie. Czasem, jeden obrazek potrafi pochłonąć kilka dni. Ja koloruję pisakami, przydają się także kredki z zaostrzoną końcówką. Dla niektórych 'kolorowanka' brzmi infantylnie, ale gwarantuję, że można się przy tym wyluzować, skoncentrować i zapomnieć na chwilę o bieżących sprawach. Ja bardzo lubię motywy zwierzęce i roślinne, ale teraz wzorów jest już tysiące. Na pewno każdy z Was znalazłby coś dla siebie. Polecam








Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia