poniedziałek, 19 czerwca 2017

Koncert System of a down w Krakowie ❤


Hej hej! Dziś przychodzę do Was z relacją z koncertu System of a down!
A więc od początku. SOAD to jeden z moich ulubionych zespół. Na codzień nie słucham takiej muzyki, ale oni są wyjątkiem. Uwielbiam ich kawałki -mocne brzmienia, gitara basowa i wokaliści czyli Serj Tankian i Daron Malakian. Wszystko to razem daje niesamowity efekt! 

Ten koncert był na mojej liście "marzeń do spełnienia" już od kilku dobrych lat. I na szczęście miałam okazję być na nim w zeszłą sobotę (17.06), na krakowskiej TAURON ARENIE. 

Co mogę powiedzieć... było wspaniale. Emocje mną zawładnęły. Ogrom hali stadionu, mieniące światła, muzyka która rozrywa bębenki w uszach i  tysiące kolorowych ludzi. Zaparło mi dech w piersi. Przed gwiazdą wieczoru grały jeszcze dwa supporty. Nie pamiętam dokładnie nazwy tych zespołów, ale również grali świetne, mocne brzmienia. 

A już o godzinie 21 na scenę wbili chłopaki z Systemu. W sekundę ludzi napełnił ogrom energii, mnie też. Każdy napędzał się nawzajem. Grane były same kultowe kawałki takie jak: Aerials, Hypnotize, Chop Suey, Lonely day, Sugar, Toxicity, BYOB itd. A więc prześpiewałam wszystkie! Dziwię się, że nie straciłam głosu, bo na prawdę dałam upust wszystkiemu. To było dla mnie niesamowite przeżycie i czułam się w swoim żywiole. Jak ryba w wodzie. Zapominam wówczas o wszystkim i żyje tylko muzyką, która przepełnia w całości. Wbija się w serce, głowę, płynie żyłami po całym ciele. Coś wspaniałego i polecam każdemu! 

Warto było czekać siedem miesięcy na upragniony koncert. 
Na mojej liście "marzeń do spełnienia" jest jeszcze kilka innych zespołów i wykonawców, a więc czekam cierpliwie.


 













Zdjęcia oczywiście własności Antyradio.pl


MOJE ZDJĘCIA










FILMIKI



 

 

Mogłabym Was zasypać na pewno jeszcze kilkoma filmikami, ale myślę, że na razie tyle wystarczy. 
Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Zespołu nie słucham, ale super, że udało Ci się spełnić marzenie! Koncert to zawsze genialne przeżycie *.*
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/to-twoja-wina.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! It-s so cool!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tego zespołu nie słucham, ale widać że była świetna zabawa a Ty super wyglądałaś:)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym pojechać na koncert moich idoli :) Na razie nie grają w polsce, ale mam nadzieję że tu przyjadą :) to cudowne doświadczenie mogę sobie tylko wyobrazić jaka byłaś szczęśliwa :) świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, super sprawa! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja koleżanka była na tym koncercie. :D

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie byc na kncercie takimz prawdziwego zdarzenia :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/malinowa-spodniczka-z-baskinka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiałam ten zespół gdy miałam naście lat :) Teraz też z przyjemnością ich słucham.
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super :) Nie ma nic lepszego niż spełnianie swoich marzeń :) Sama niedawno rozpoczęłam spełniać swoje, z tym że potrwa to kilka lat ;)

    Pozdrawiam, fashionsmachines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądałaś podczas koncertu. Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że super sie bawiłaś podczas koncertu, ale miejsce lepsze bybłoby :P. Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń