Ślub kuzynki!

W minioną sobotę bawiłam się na weselu u mojej kuzynki Magdy. Do miejsca gdzie odbywała się ceremonia i wesele musieliśmy trochę dojechać - do Kalwarii Zebrzydowskiej - to ok. 80km od mojego miasteczka. Ale zdecydowanie było warto! 

Całość była niezwykle dopracowana. Madzia wyglądała cudownie, niczym laleczka w białej sukni i wianku na głowie. Impreza była utrzymana w stylu bardzo romantycznym. Pasuje to do nich. To był świetny wieczór pełen tańca, jedzenia, śmiesznych zabaw weselnych i rozmów z dalszą rodziną. Ta impreza miała klasę - począwszy od uroczego kościółka, przez piękną salę balową, kwiaty, szczegóły noi ludzi - każdy tak pięknie ubrany. Lubię takie obrazki.  To był wspaniały dzień i życzę młodym jak najlepiej, bo pasują do siebie ;-)

Na oczepinach złapałam bukiet! A muszkę złapał mój kuzyn, także podczas wspólnego tańca przez chwilę byliśmy w centrum uwagi wszystkich, hihi. Ciekawe czy ten złapany wianek coś zwiastuje? 


 Państwo młodzi - Magda i Janek

 Moja siostra, ja i mama


Kocham <3


 Oczepinowy taniec z kuzynem


Złapany wianek






Komentarze

  1. Pięknie wyglądałaś ;) zabawa musiała być udana!

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie! I Ty i Panna Mloda pieknie wygladalyscie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądałaś bosko <3 Śliczna sukienka :) Obserwuje :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna para młoda! Ja w sierpniu byłam aż na dwóch weselach i bawiłam się wyśmienicie :) Ładnie wyglądacie z mamą i siostrą ♥

    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bym poszła na jakieś wesele! Śliczne wyglądasz! ❤
    Obserwuje!
    Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama ostatnio byłam na weselu kuzyna, który niegdyś twierdził, że ożeni się ze mną xD Ale wesela to nie do końca moja bajka, sama zdecyduję się na uroczystą obiadokolację i długą podróż poślubną :) Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądałaś!
    https://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja dawno nie byłam na weselu.. Chyba będę musiała wreszcie zaplanować swój, bo na innych w rodzinie puki co nie ma co liczyć :P Twoja kuzynka miała przepiękną suknię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Para młoda i goście wyglądali przepięknie <3

    Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądałaś przecudownie ❤
    Pozdrawiam
    https://zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę weseeela. Wyglądałaś pięknie, gratuluję złapanego wianka- wiesz, co to zwiastuje :))
    Panna Młoda miała suknie moich marzeń! Cuudo! <3

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałaś bardzo ładną sukienkę! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! Widać, że była świetna zabawa. :D
    Śliczną sukienkę miałaś i świetną fryzurę.
    Również pozdrawiam i obserwuję! ;)
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią pobawiłabym się na jakimś weselu. :D Twoja kuzynka wyglądała, jak księżniczka. Wszystkiego dobrego dla młodej pary! Przepiękne jest to pierwsze zdjęcie. :) Dodam jeszcze, że Ty również pięknie wyglądałaś! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Musiała być super impreza 😊 Wiesz co znaczy ten bukiet?? 😜 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  16. Po zdjęciach widać, że się świetnie bawiłąś ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądałaś, a panna młoda miała piękną sukienkę :)
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia.
    Panna Młoda wyglądała bajecznie *-* Widać po zdjęciach,że dobrze się bawiliście.
    Miło się czytało czekam na kolejny post pozdrawiam cieplutko obserwuję <3
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia, widzę, że dobrze się bawiłaś :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudowne jest to 1 zdjęcie :)
    Ślicznie wyglądałaś!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ta biała suknia jak z bajki
    zapraszam :)
    jesi-jesaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuzynka pięknie się prezentowała :)
    A co do bukietu.... szykuj się na swój ślub :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądałyście! Dawno nie byłam na żadnym weselu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna panna młoda :) Super ma wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądałaś, Panna Młoda też genialnie :D. Ja ostatnio na weselu też złapałam :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Panna młoda wygląda nieziemsko i bajecznie!
    Bardzo podoba mi się twoja sukienka, a właściwie jej fason :) Również poszukuję czegoś w tym stylu na wesele koleżanki za parę miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie piękne zdjęcia! Wszyscy wyglądają przepięknie:))

    http://nattsypoleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. PANNA MŁODA MIAŁA PRZEPIĘKNĄ SUKIENKĘ!!!! a złapany wianek to znak dla twojego chłopaka żeby brał się do roboty hahah

    ZAPRASZAM DO MNIE - dążę do 300 obserwatorów :* Odwiedziny mile widziane!
    http://zozolekk.blogspot.com/2017/08/estee-lauder-double-wear-czy-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia. Pięknie wyglądałaś! Panna młoda miała cudną suknię :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Prezent z grawerem jest świetnym pomysłem na róznego rodzaju pamiątki po ważnych uroczystościach. Jakiś czas temu zakupiłem prezent na chrzest i przyznam szczerze, że jestem bardzo zadowolony. Prezent grawerowany bardzo ładnie się prezentował.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia wyglądają rewelacyjnie, ostatnio realizowaliśmy projekt dla fotografa w miejscowości żywiec - Strony internetowe Żywiec

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop