100 faktów o mnie! :-)


1. Mówię po norwesku, angielsku i trochę po niemiecku. Próbowałam też nauki rosyjskiego
2. Kocham kulturę Bliskiego Wschodu
3. Nie jem surowych pomidorów
4. Kocham muzykę. Nie wyobrażam sobie bez niej ani jednego dnia. 
5. Angielskiego nauczyłam się głównie przez tłumaczenie ulubionych piosenek
6. Moja bajki z dzieciństwa to: Wilk i zając, Muminki, Mustang z dzikiej doliny. Jestem do nich przywiązana
7. Uwielbiam fotografię. Wszystkie zdjęcia robię z myślą o blogu
8. Uwielbiam aktywność fizyczną pod każdą postacią
9. Z filmów i książek wybieram thrillery
10. Nie piję i nie palę, ale za to kocham słodycze
11. Mam starszą siostrę
12. W ludziach najbardziej cenię lojalność
13. Lubię kwieciste wianki na głowę
14. Zawsze śpię przy otwartym oknie, bo kocham świeże powietrze
15. Lubię chodzić w koszulach
16. Moim marzeniem jest koncert Eminema i skok ze spadochronem
17. Kocham zwierzęta, a moim pupilom poświęcam wiele uwagi i miłości
18. Moją ulubioną porą roku jest zima
19. Bo kocham jazdę na nartach i wieczory pod ciepłym kocem
20. Moją ulubioną firmą jest NIKE 
21. Chodzę na siłownie
22. Wolę morze od gór
23. Oglądam wielu Youtuberów, a najlepszym według mnie jest Krzysztof Gonciarz
24. Szybko się uczę i dużo zapamiętuje
25. Uwielbiam szybkie samochody 
26. Mój ulubiony model auta to Ford Mustang
27. Na co dzień ubieram się na sportowo
28. W mojej szafie jest mnóstwo kolorów
29. Nie lubię chodzić po centrach handlowych
30. Najlepsze forma rozrywki to dla mnie koncerty i sport
31. Zwiedziłam spory kawałek Europy - bo kocham podróżować, a dzięki rodzicom, mam możliwość
32. Poza Europą byłam w Egipcie (Afryce Północnej) i Izraelu (Azja)
33. W swoim życiu byłam na wielu koloniach, gdzie poznałam mnóstwo ciekawych ludzi
34. Mam uczulenie na nabiał, ale i tak jem go codziennie
35. Lubię zmieniać obudowy na telefon
36. Mam buldożka francuskiego, kundelka i kota
37. Mam bliznę na głowie po moich wybrykach za dzieciaka
38. Uwielbiam płatki śniadaniowe Chocapic 
39. Słodycze firmy Milka i Kinder są dla mnie zwycięskie
40. Wolę Coca-Colę niż Pepsi
41. Oglądam mnóstwo filmów dokumentalnych
42. Odwiedziłam Wiedeń kilkanaście razy. Dobrze znam to miasto
43. Byłam w Disneylandzie i mam zdjęcie z kaczorem Donaldem i Daisy!
44. Zemdlałam po nadzianiu się na kolce jeżowca na plaży w Chorwacji. Ratowało mnie pół plaży
45. Opóźniłam samolot do Polski o 40min 
46. Lubię wydawać na siebie pieniądze
47. Mam znajomych z różnych zakątków świata, m.in z Wieprza :D
48. Nie lubię nachalności
49. Za dzieciaka miałam dwa konie, na których jeździłam i spędzałam z nimi mnóstwo czasu.
50. Jestem samoukiem w wielu dziedzinach sportu
51. Pisałam rozszerzoną maturę z angielskiego i biologii
52. Jestem praworęczna
53. Moim ulubionym serialem jest The Vikings. SKAM oraz Misfits
54. Jeżdżę na nartach od 7 roku życia
55. Nigdy nie farbowałam włosów, jedynie końcówki.
56. Mam chłopaka, jesteśmy razem od półtora roku i poznaliśmy się w szkole.
57. Oboje lubimy samochody i szybką jazdę
58. Po dziadku i mamie odziedziczyłam krzywe małe palce u rąk
59. Chętniej wybieram złoto niż srebro
60. Dużo nowo poznanych ludzi porównuje mnie do Seleny Gomez
61. Mam prawo jazdy od 2 lat i uwielbiam jeździć samochodem
62. Nie mam zdolności manualnych - nie umiem szyć, wyszywać, robić biżuterii z koralików czy pięknie malować
63. Uważam, że przyjaźń damsko-męska istnieje. Moim męskim przyjacielem jest Bartosz
64. Nie umiem robić makijażu
65. Mieszkam w małym mieście - Proszowicach - 30km od Krakowa
66. Studiuję w Krakowie
67. Na chwilę obecną pracuję w domu, w gabinecie mojej siostry
68. Mój tata jest kierowcą autobusu i zna Europę na przestrzał
69. Mam urodziny w dzień chłopaka - 30 września - więc jestem zodiakalną wagą.
70. Kiedyś tańczyłam w balecie
71. Mam ciemno-niebieskie oczy
72. Nie lubię obchodzić swoich urodzin
73. Marzę o odrestaurowanym, błyszczącym, czerwonym maluchu :D
74. Nie boję się internetowych znajomości
75. Nie mam i nie zamierzam mieć tatuaży
76. Studiuję skandynawistykę o specjalności norweskiej
77. Nie wykluczam przeprowadzki do Norwegii
78. Szybko przywiązuję się do ludzi
79. Nigdy nic nie złamałam. Miałam jedynie pęknięty mały palec u stopy, a to przez konia, który na mnie nadepnął
80. Nie lubię chodzić na szpilkach
81. Miałam okres buntu w wieku 13/14 lat
82. W podstawówce zawsze nosiłam kucyka. Nigdy rozpuszczonych włosów
83.W podstawówce sprzedawałam również w sklepiku szkolnym
84. I zostałam Miss Szkoły 2010!
85. Pracowałam dorywczo w cukierni
86. Mam norweską rodzinkę
87. Mam 170cm wzrostu 
88. Moje ulubione kolory to niebieski i czarny
89. Nie lubię tortów
90. Lubię gotować dla innych 
91. Często byłam wolontariuszką na różnych akcjach
92. Uczyłam się grać na pianinie i gitarze. Jednak to nie mój żywioł
93. Nie mam Instagrama. Blog jest dla mnie lepszą alternatywą
94. Jestem blogerką od trzynastu lat
95. Boję się pająków, robali i horrorów
96. Chętnie jem sushi
97. Kiedyś zbierałam autografy znanych osób. Mam ich sporą kolekcję
98. W podstawówce byłam największą fanką Piratów z Karaibów. Nadal bardzo cenię sobie te filmy.
99. Kocham jeść mięso i nie zrezygnuję z tego
100. Cenię wiernych przyjaciół



To wszystko na dziś, pozdrawiam!
Zdradź jeden niebanalny fakt o sobie :-)

Komentarze

  1. Super fakty! Muszę przyznać, że kilka mamy wspólnych np. 3, 99 i 100!
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja panicznie boję się pająków i różnych robali. Nie wiem czy to dlatego, że mnie obrzydzają czy może z innego powodu.
    Moją ulubioną firmą też jest Nike, mam 3 pary butów i kilka ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko dziękuje za odwiedziny, u mnie na blogu. Niezwykły post ale się czasami uśmiałam, kurcze ja też z pod Krakowa niezwykłe miejsce <3 Zapraszam do mnie jutro wieczorem też post z innej beczki https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ;) Można Cię lepiej poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie poznać cię bliżej, też nie przepadam za zakupami w centrach handlowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się czy sama umiałabym wypisać tyle faktów o sobie :)
    Niektóre, z tych co wymieniłaś są mi bliskie.

    https://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na post!

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też w dzieciństwie uwielbiałam Mustanga z Dzikiej Doliny! Mogłam oglądać codziennie po kilka razy :D
    Pozdrawiam, Recenzje filmów

    OdpowiedzUsuń
  9. super że mówisz po norwesku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też boję się pająków i wszelkich robali!
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, można z niego dużo o Tobie się dowiedzieć! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/09/planowac-przyszosc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe fakty, ja też kocham słodycze i boję się pająków :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  14. Na naukę angielskiego dałaś mi niezły patent w swoich fakach o sobie :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również chętnie jem sushi! Skoku ze spadochronem bym się nie podjęła bo mam meega lęk wysokości:D Ale mam nadzieję, że Tobie się to kiedyś uda!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Z 10, 59, 63, 77 i 90 mam podobnie :D
    Obserwuję, świetny blog a Ty wydajesz się być mega ciekawą osobą :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem okropnym zmarzluchem i rzadko kiedy decyduję się spać przy otwartym oknie, bo zamarzam :( Też oglądam Gonciarza, uwielbiam słodycze od Milki. Jeszcze trochę rzeczy nas łączy, trochę dzieli. Fajny zestaw faktów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny post naprawdę podziwiam trudno jest zebrać o sobie 100 faktów na raz :) ale tak je czytam i w zasadzie mogę śmiało powiedzieć że wiele podpunktów mamy wspólnych :D za dużo by wymieniać, zdecydowana większość :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że tak dobrz eumiesz norwekji i jest na tyle Twoją pasją, że masz go nawet na co dzień na studiach ;) Ja bardzo chciałabym się go nauczyć :)
    Też mam starszą siostrę!


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  20. Hah zbliżają się czyjeś urodzinki :D
    Bardzo fajny post!
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię posty w tym stylu ;) A niebanalny fakt o mnie to chyba... to że lubię symbolikę religijną :P
    Zapraszam do mnie: bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post dear! I follow you now #540, follow me back please
    Have a nice day

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing post dear, I like it a lot! :-*
    Would you like to follow me back, I'm following you on GFC #541? We can become a good blog friends. <3
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jeszcze nigdy nie jadłam sushi, ale zamierzam spróbować :D
    obserwuję <3



    https://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, że masz taki post na swoim blogu :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. O, jak ja uwielbiam takie posty! Przyznam Ci się, że od kilku miesięcy planuję zrobić 50 faktów o mnie i co jakiś czas napiszę pewną ich liczbę, po czym projekt porzucam. Zmotywowałaś mnie, aby w końcu wziąć się za siebie i go dokończyć!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop