Złota godzina

Złota godzina to pewien niedługi moment w ciągu dnia kiedy zdjęcia wychodzą przepięknie. Mamy wówczas do czynienia z ciepłym światłem, długimi cieniami, a zdjęcia makro wyostrzają kontury elementu na którym się skupiamy, jednocześnie rozmazując tło i nadając mu piękną barwę. Podczas złotej godziny możemy fotografować wszystko i mamy dużą gwarancję, że to będą po prostu piękne zdjęcia - portrety, natura, krajobrazy, architektura. 


KIEDY UCHWYCIĆ ZŁOTĄ GODZINĘ?
Odpowiedź jest prosta i myślę, że większość, kto robi zdjęcia, ją zna. To wschód i zachód słońca. Dzisiejsze zdjęcia były robione o godzinie 17:30. Uwielbiam letnie i jesienne popołudnia. Wówczas niebo rzadko jest pochmurne i zdjęcia wychodzą fajnie. Nie jestem profesjonalnym fotografem, jestem zupełnym amatorem z lustrzanką średniej kategorii. Warto jednak wyjść w ten czas z domu, nawet z telefonem, i dostrzec trochę więcej detali niż zazwyczaj w pędzie codziennego dnia. Gwarantuję, że będziecie się dobrze bawić widząc coś na co nie zwracacie uwagi na co dzień. 

Poniżej zdjęcia z łąk. Niby nic specjalnego. To Słońce zainspirowało mnie do napisania tego posta. 









Chciałam sfotografować jakieś zwierzątko, ale trafiłam tylko na ślimaki :(

 

 


Pozdrawiam

Komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia! Bardzo podobają mi się takie fotografie, i chyba za niedługo sama wybiorę się na jakieś zdjęcia.

    Pozdrawiam cieplutko :)
    Faustyska.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam fotografie natury ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne zdjęcia.<3Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/09/pl-perfumy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zdjęcia robione o tej porze. Pięknie wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne ujęcia! zapamiętam godzinę :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam o tym, ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwyczajne łąkowe rośliny wyglądają przepięknie na Twoich zdjęciach :)
    O złotej godzinie nie wiedziałem, ale postaram się ją kiedyś wykorzystać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia z pajęczynami na prawdę są cudne :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne zdjęcia! :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia