Spotkanie z...

Cześć wszystkim! Dawno mnie tu nie było, bo prawie dwa miesiące. Trochę brak czasu, trochę brak weny. Nie ma jednak co zanudzać.

W dzisiejszej notce chcę pokazać Wam relację ze spotkania Forum Ujot-um z Martyną Wojciechowską w roli głównej. Na spotkanie z Martyną na krakowskim Audytorium Maximum (UJ) obowiązywały darmowe wejściówki, które rozeszły się w dwie minuty. Wyobrażacie sobie? Kilkaset miejsc poszło w tak krótkim czasie. Nie ma w tym jednak nic dziwnego, bo Martyna to świetna i ciekawa osoba, którą niejeden chciałby poznać na żywo. To był już drugi meeting z Martyną, na którym byłam. Poprzednio na krakowskich targach książki.

Spotkanie było podzielone na dwie części. Pierwszą godzinę Martyna poświęciła na opowiadanie o swojej drodze zawodowej jako dziennikarki, jak zaczynała, czym się kierowała etc. Druga godzina to odpowiedzi na pytania publiczności. I tutaj pojawiały się już najróżniejsze pytania. Od podróży, porady, a nawet czy lubi disco-polo ? 😁 Było zabawnie i bardzo pouczająco. Dużo się dowiedziałam. Czasami po prostu fajnie jest posłuchać mądrych i otwartych ludzi. Polecam wszystkim takie eventy. Polujcie na nie! 





 
Nawet mnie złapali na zdjęciu. Pewnie dlatego, że siedziałam bardzo blisko :D

Audytorium Maximum - Uniwersytet Jaggieloński




Komentarze

  1. Wow ale super, bardzo pozytywna osoba <3 https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/11/pl-drapiezny-wieszak.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę kobietę! Jest fantastyczna i bardzo Ci zazdroszczę spotkania z nią ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia

W las!