Mikołajowe prezenty

W tym roku chyba na prawdę byłam grzeczna, bo Mikołaj zaskoczył mnie wieloma prezentami! Nie robiłabym tej notki, bo jej tematyka wydaje mi się trochę dziecinna, ale no sami spójrzcie! :-)

 
Piżamka z reniferami na zimowe wieczory

 Dwa urocze pluszaki
 
 Moje ulubione, już od wielu lat, perfumy.


 Jestem pewna, że ta gra - 5 sekund - wypełni nasze zimowe wieczory
 
 Domek z piernika, bardzo popularny w Norwegii. Mam zajęcie na weekend 

A do Was przyszedł Mikołaj?
Pozdrawiam

Komentarze

  1. Byłaś bardzo grzeczna :D Ja dostałam dwa garnki, będzie w czym gotować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, na mnie chyba jeszcze czekają jakieś prezenty, bo dopiero na weekend jadę do rodzinnego domu. W każdym razie, mam nadzieję, że czekają :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jakie świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty, ja dostałam głównie słodycze :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj chyba byłaś grzeczna w tym roku:D same cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikołajkii, co raz bliżej do świat :) Kocham swięta. Zazdroszczę domku z piernika, super zajęcie!
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile słodkosci :O Narobiłas mi smaka na kinder niespodziankę - smak dzieciństwa :D

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło coś takiego dostać! Dużo rzeczy sama bym przygarnęła haha
    http://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety byłam niegrzeczna, lub za stara na mikołaja :D prezenty będziemy robić sobie dopiero pod choinkę i planujemy kupić sobie z chłopakiem na pół najnowszą wersję monopoly :) świetne prezenty dostałaś! giga jajo bym wszamała :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne prezenty! Ten piernikowy domek kusi jak cholera :P :) Ja i tak czekam na święta, bo wtedy dostaję najwięcej prezentów :)

    Pozdrawiam
    Kasia z mowmikate

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cudenka ;) ja w tym roku Mikolajek nie obchodze, ale na Swieta robimy sobie wyjatkowe podarunki :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia