Koncert Davida Guetty!

W ubiegłą sobotę na Tauron Arenie w Krakowie grał David Guetta. Nigdy nie byłam jeszcze na tak olbrzymim koncercie z muzyką elektroniczną, house-ową, a więc chciałam spróbować. Bilety leżały już na półce od października. W końcu nadszedł ten wieczór. Hala wypełniona była tysiącami ludzi. Byliśmy w strefie Golden Circle, czyli tej najbliższej sceny. Widziałam wszystko dobrze i wyraźnie, nikt mi nie zasłaniał. Guetta zagrał mnóstwo swoich kawałków, przez nowe mixy do tych najbardziej popularnych jak np.: "Lovers on the sun", "Would I lie to you", "Play hard", "Memories" i dużo, dużo innych. Wyskakałam się na najbliższy miesiąc. 

Świetna muzyka i świetne efekty specjalne. Buchające ognie, fajerwerki, lasery, olbrzymia ilość confetti - to wszystko napędzało imprezę jeszcze bardziej. Od zawsze uwielbiam koncerty i to już się chyba nie zmieni. Najbardziej lubię ten moment kiedy basy wprawiają w ruch moją klatkę piersiową, a muzyka rozrywa bębenki w uszach. Niezastąpione uczucie.

 Jedyną wadą było to, że... piwo było drogie :D 
 











MOJE ZDJĘCIA



 

Polecam!

Komentarze

  1. Ale fajnie, gratuluję wygląda świetnie i na pewno była niezwykła zabawa :-]

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być bardzo fajnie ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że się super bawiłaś :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2018/01/new-things-from-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Koncerty to zupełne oderwanie od rzeczywistości! Dodają energii na cały rok :)
    Zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooo! ekstra sprawa ;)) ja czekam teraz na openera! oj bedzie sie dzialo ;) btw super fotorelacja

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, ale zazdroszcze!!! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, amazing photos!

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  8. To musiał być fenomenalny koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest czego zazdrościć! :)
    Świetne zdjęcia! :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To musiało być fajne przeżycie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super <3 zazdroszczę ;) może kiedy mi się uda pojechać ;D
    zapraszam do obserwacji nowego bloga ;) stary będzie nieaktywny ;) buziaki miłej nocy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że się tak fajnie bawiłaś, ja z utęsknieniem czekam na Openera :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też jeszcze nie byłam na takim dużym koncercie. Ale pewnie było fajnie! Super zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne przeżycie! Super zdjęcia przywiozłaś z tej imprezy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam na koncercie, musiało byś super! Zdjęcia mówią same za siebie ^^

    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że koncert był bardzo udany <3 Świetne przeżycie!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam kilka filmików mojego znajomego z tego koncertu, naprawdę robiły wrażenie! Ale nie dziwota, skoro mamy do czynienia z tak dużą gwiazdą w świecie muzyki elektronicznej jaką niewątpliwie jest Guetta!
    Po zdjęciach widać, że zabawa przednia!
    Buziak,
    Ola ;)

    https://moleteatralne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie tez bym poszła na taki koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale klimacik, zazdroszczę ci! ☺

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ale Ci zazdroszczę :) z chęcią bym się wybrała na koncert Davida Guetty <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Super fotki. Zazdroszczę koncertu. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  22. A łał! Genialne zdjęcia i świetne wydarzenie! Wyobrażam sobie te emocje! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop