Podsumowanie + mój Sylwester

ŚWIĘTA
Nie pisałam po świętach, bo nie miałam za bardzo weny. Święta minęły mi w rodzinnej atmosferze, z pysznym jedzonkiem, prezentami, choinką i oczywiście z moim chłopakiem, z którym obchodziliśmy drugą rocznicę. W czasie świąt jedliśmy dużo, wygłupialiśmy się, robiliśmy sałatki, placki, graliśmy w gry na konsoli, byliśmy w kinie, ale przede wszystkim relax. 

SYLWESTER
Na Sylwestra wraz ze znajomymi wybraliśmy się w góry. Na bal sylwestrowy mieliśmy zaproszenia na Termy Chochołowskie do restauracji. Było pięknie. Sala niezwykle klimatyczna, elegancka. Mnóstwo pysznego jedzenia, czekoladowa fontanna, muzyka na żywo, fajerwerki, alkohol, atrakcje, taniec - no czego chcieć więcej? Bawiłam się bardzo dobrze. Zabawa była szampańska. W pozostałe dni zaliczyliśmy  Zakopane, kąpiel w basenach na termach noi jak zwykle najlepsze - narty, narty, narty. Tym razem nie planowaliśmy ich i poszliśmy na stok nie zbyt ubrani, ale i tak było super pozjeżdżać. 

Trudno jest mi podsumować 2017 rok. Dużo się nauczyłam, dużo zwiedziłam: byłam w dwa razy w Norwegii gdzie szlifowałam swój język, w Czechach zwiedzałam Pragę.Jedną z takich motywujących zdarzeń w tym roku było to, że dostałam stypendium rektora za wysokie wyniki w nauce, a więc na moje konto wpływają teraz dodatkowe pieniążki :D Było dużo szczęśliwych i mniej szczęśliwych chwil, jak co roku. Jedno jest pewne, ten rok był przepełniony miłością i to chyba najważniejsze.


Wszystkiego dobrego na Nowy Rok dla Was! 

Trochę zdjęć ze świąt, poniżej z wyjazdu na Sylwestra.



Sylwester

 





 



 I trochę nart! :-)






🎵 Piosenka roku - podbiła moje serce :D Kiedy jej słucham czuję się jak na haju. Dosłownie. Wytrzasnęłam ją z vloga Krzysia Gonciarza, który swoją drogą inspirował mnie przez cały rok.

Komentarze

  1. Super zdjęcia ;) Sylwester udany :D Jeśli to Twój Leonik, to wygląda świetnie ;) Uwielbiam te samochody :P

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ❤
    Fajny spontan
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że fajnie spędziłaś te dni. Dla mnie to był smutny okres bo dostałem sporego kopa od życia,ale jakoś się ogarnąłem i mam nadzieję że tegoroczne będą lepsze... Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. nice post:)have a good day.
    Click and find out more about the store's website!There are many beautiful dresses.glamchase prestwick prom dresses reviews You will love it!
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądałaś na sylwestra. Ja spędziłam Nowy Rok w Gdańsku. Też było super !!

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka ładna sala i super przystrojony kociak :) obserwuję :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetnie spędziłaś ten czas!

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wyglądaaz, super zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale udany Sylwester! Fantastyczne zdjęcia:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo, widzę że super się bawiłas w sylwestra. Też pojechałabym do Zakopanego. :) ogromne gratulacje za stypendium, ale zasłużyłas ciężka pracą :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, cudnie wyglądałaś ;) a tego psiaka z chęcią przygarnęłabym hahah

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia miło się oglądało :) Świetny pomysł ze spędzeniem sylwestra w górach :D A z okazji 2 rocznicy życzę Wam dużo szczęści, wytrwałości, a przede wszystkim miłości! :) Fajny blog, obserwuję :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. tez wybieralismy sie do zakopanego, ale uznalismy, ze zostaniemy u siebie ;) lubie tam jezdzic, ale nie pora zimowa. pozdrawiam ;)

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. such a beautifull pictures darling wish you best in this year..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowicie ten sylwester się przedstawiał :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęśliwego Nowego Roku!!! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing post dear, I really like it!
    Your blog is amazing, we should follow each other on GFC and Instagram. Let me know in the comments on my blog. xoxo

    blog
    instagram

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia! Bardzo fajny klimat mieliście :)
    Wszystkiego dobrego w Roku 2018! ;)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Norwegia! Jak super, bardzo chciałabym kiedyś zobaczyć :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop