Pepsi-Cola

Cześć wszystkim! Dzisiaj krótko, bez zanudzania. Trochę mnie tu nie było, a to przez sesję na studiach, a to trochę przez problemy zdrowotne. Ten rok zaczął się dla mnie trochę pechowo, ale myślę, że nie będzie taki do końca. Na dodatek, w zeszłym tygodniu dostałam pierwszy w swoim życiu mandat (za prędkość)! Nowym autem. Śmiałam się w duchu, że to taki chrzest tego naszego nabytku. No nic, świat się nie zawali od jednego, małego mandatu :D Po jutrze jadę na narty i już nie mogę się doczekać żeby trochę pozjeżdżać.

Polecam wszystkim świetną piosenkę! 

Warto wsłuchać się ( lub przeczytać ) tekst, który jest zwrotem chłopaka do -ex chłopaka swojej dziewczyny. W bardzo ładnych słowach spławia faceta :D Bardzo melodyjna i szybka. Trwa nie całe 3 minuty.  Myślę, że Tobie też wpadnie w ucho. O muzyce mogę gadać bez końca. Uwielbiam!

Tak, było mi zimno, ale chociaż było śmiesznie! :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia

W las!