Weekend na stoku!

Cześć wszystkim. Dzisiaj krótka relacja z naszego weekendowego wypadu na narty. Wybraliśmy się w czwórkę na stok, na którym byłam już dużo razy czyli Czorsztyn-Ski w Kluszkowcach. Podoba mi się tam, ponieważ nie jest tłoczno, jest dużo tras do wyboru ( bo aż 8 ) noi ceny nie są kosmiczne.

W zeszłym roku nauczyłam jeździć na nartach mojego chłopaka, a tym razem jego siostrę i jej chłopaka. Nie jestem jakimś mistrzem zjazdów, ale uwielbiam narty już od wielu lat i bardzo się cieszę, że zaraziłam nimi trzy osoby, które dotychczas nie miały nart na nogach. Wszystkim się podobało chociaż początki były ciężkie i wymagały skupienia. Było dużo wywrotek, ale jeszcze więcej śmiechu i zabawy. A pod koniec dnia ciężko było mi dogonić tych bzików. 

Wniosek nasuwa się sam: nie trzeba się bać i próbować. Upadki mogą zaboleć, 
ale od tego mamy tyłki żeby miękko lądować i szybko się podnosić.

Narty są super i polecam każdemu takie zimowe szaleństwo.





Moi trzej kursanci! :)

Komentarze

  1. Super zdjęcia :D Fajny wypoczynek
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam tam rok temu przed sylwestrem bardzo fajnie !
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wypad i super, że udało się zrobić zdjęcia, zawsze są najlepszą pamiątką! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz dar do zarażania innych ciekawymi, nowymi rzeczami! :D
    Narty są super.. niestety sama dawno jeździłam z różnych przyczyn:(
    pozdrawiam! zostaje na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby nie moja ciąża z pewnością bym się wybrała na stok! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że fajnie spędziłaś czas. Zazdroszczę takiego wyjazdu :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny taki wypad na narty. Ja jeszcze ani razu nie byłam na podobnym wyjeździe, ale wydaje mi się, że wybrałabym jednak snowboard niż narty. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. też byłam na nartach :) super wspomnienia

    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądacie jakbyście się wszyscy świetnie bawili, a przecież to jest najważniejsze! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie byłam nigdy na nartach, ale wiem, że bardzo chciałabym spróbować. Trzeba próbować nowych rzeczy nie?
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super ;* ja nigdy nie jeździłam na nartach ;D
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. wow its awesome dear best for you,thanks for sharing..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja musze się w końcu nauczyc jezdzic na tyh nartach, no tyle razy byłam, a tak się cały czas przewracam xd


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam raz narty na nogach i nigdy więcej już chyba nie założę XD Niby szło mi nieźle ale bałam się zjeżdżać, wolę sobie tego stresu oszczędzić :D
    Fajnie tak zarażać zainteresowaniami innych. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko pozazdrościć. Ja nie potrafię jeździć na nartach.
    Świetne zdjęcia. :)

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe zdjęcia, widać, że świetnie się bawiliście :)
    Na nartach nigdy nie jeździłam, ale chciałabym kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, że świetnie się bawiliście. Ja dopiero w tym roku zaczęłam moją przygodę z nartami, ale od razu je pokochałam. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę wypadu! Na pewno świetnie się bawiliście. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym roku nie miałam okazji ani razu się wybrać, zresztą poprzedni również pominęłam ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  21. O wow super! Ja jeszcze nigdy na nartach nie jeździłam, ale chciałabym, mam nadzieję, że będę miała okazję :) Dodaję Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. to zdecydowanie musial byc super wyjazd ;) ja jak dotychczas nigdy nie jezdzilam na nartach ;p

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam zimowe wyjazdy. Szkoda, że mój był już dawno c:
    blog | instagram | youtube

    OdpowiedzUsuń
  24. Super udany weekend!!
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    lilacwhispering.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że wypad bardzo udany... u mnie całe ferie w domku ;/

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już nie mogę się doczekać zimy. My co roku jeździmy na ciekawe stoki i to niekoniecznie też w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny wyjazd, ja te poprzednie ferie spędziłem w domu z powodu kontuzji kolana. W przyszłym roku mam zamiar pojechać w Alpy. Kupiłem już nowy sprzęt na wyprzedażach na https://www.snowshop.pl/ i nie mogę się doczekać zimy

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mogę się doczekać zimowego wyjazdu w przyszłym roku. Kupiłem na początku roku nowe narty na https://www.snowshop.pl/ i chciałem je przetestować. Planowałem wyjazd do Czech, ale w tym roku chyba się nie uda

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop