Nie znoszę wiosny

Przedwiośnie i sama wiosna w sobie wprawiają mnie w niezwykłą chandrę . Czyli stan beznadziejny. Mam bardzo słabe samopoczucie, zły humor i ogólnie jestem przygnębiona. Pewnie dla większości wiosna to wspaniały czas kiedy wszystko się zieleni, wychodzą pierwsze kwiatki, a ptaki śpiewają głośniej. Ja tego nie lubię. Wolę zimne miesiące. Uwielbiam jesień, a jeszcze bardziej zimę. Tak. Zima to moja ulubiona pora roku. Najgorszy jest dla mnie przełom marca i kwietnia, wraz z początkiem maja. Po tylu miesiącach w ciemności trudno jest mi się przystosować do coraz dłuższych dni.Poza tym to błoto. Zmienna aura. Słońce, deszcz, słońce, deszcz. Nie lubię wiosny i tyle. 

Kiedy przyjaciele są daleko, z pomocą przychodzi muzyka. To najlepszy sposób na przetrwanie wiosny dla mnie! Dodaje energii, wręcz elektryzuje. Jedną z piosenek, idealnych na ten czas jest:


Komentarze

  1. Ja wręcz odwrotnie :) :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Encantada de leer tu ultimo post!!!Espero que has tenido un fin de semana precioso!!!💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zupełnie inaczej. Ale rozumiem Cię co czujesz bo przeżywam coś takiego jesienią, a dokładnie w listopadzie. Bardzo nie lubię tego miesiąca.
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również kocham jesień i zimę, ale wiosnę też lubię. W lato natomiast zawsze jest mi za gorąco...
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja taki humor mam przez cały rok. Może jedynie w lato on mija, ale cieszę się, że wiosna w końcu przychodzi. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie znoszę gdy jest mi zimno :( wiec kocham wiosnę i lato, chociaż zgodzę się ze początek wiosny nie jest zbyt fajny (deszcz i pełno błota) :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja kocham wiosnę! wszystko się budzi do życia <3 BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli to taka Twoja jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Postagem maravilhosa, obrigado pela visita volte sempre.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz chyba słyszę żeby ktoś nie lubił wiosny, hahah. Ja strasznie nienawidzę jesieni, tym bardziej zimy. W tym roku jeszcze gorzej dała mi popalić...
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to już nie mogę doczekać się wiosny! Jesieni za to nie znoszę ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam każdą porę roku za magiczną, wyjątkową aurę! :)
    Powodzenia kochana w przetrwaniu znienawidzonej wiosny.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja uwielbiam wiosnę za to, że wszystko odżywa. Nie lubię zimnych pór roku.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś jak mój chłopak on też najlepiej czuje się jesienią i zimą ;)
    Bo za ciepło, bo alergia i inne rzeczy
    Ja za to jestem mega ciepłolubna i czekam na +15 , +20 to już marzenia, haha <3

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wręcz przeciwnie dopiero wiosną czuje że żyję a moje samopoczucie się poprawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zdecydowanie wolę wiosnę od tych ponurych dni :/
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w sumie cieszę się, że skończyła się zima i mam nadzieję na piękną wiosnę ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wręcz przeciwnie- uwielbiam wiosnę i właśnie wtedy budzę się do życia. Nabieram sił i mnóstwo motywacji! Zima jest cudowna, ale tylko przez pierwszy miesiąc, potem zaczynam tęsknić za latem!
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja uwielbiam wiosnę, razem ze słoncem budzą się moje chęci do życia :P

    Pozdrawiam :)
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wiosnę uwielbiam ;) Ale dlatego, że kończy zimę i jest wstępem do lata ;) Jestem z tych ciepłolubnych, więc cały rok czekam na skwar :D Obecna aura również mi nie odpowiada, takie przejście na przełomie marca i kwietnia jest okropne, raz śnieg, raz słońce, roztopy i chlapa... Ale jak już będzie iście wiosennie i sucho to będę się niesamowicie cieszyła ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop