FMX Diverse Night of the Jumps - Kraków Tauron Arena

 Cześć wszystkim! Dzisiaj przychodzę do Was z relacją z ostatniej imprezy, na której byłam w sobotę. Bilety kupiłam w tajemnicy już w lutym. Wiedziałam, że mojemu chłopakowi się to spodoba. Zresztą, nie trzeba być fanem motoryzacji, aby zrobiło to niezwykłe wrażenie. Wszystko odbyło się na krakowskiej Tauron Arenie. Ale od początku.

Były to Mistrzostwa Świata we Freestyle Motocrossie. Celem było wykonanie różnych tricków na crossach podczas skoku z ramp, skoczni. Na liście zawodników znajdowali się najlepsi z różnych krajów: dwaj Polacy, Niemiec, Holender, Australijczycy, czterokrotny mistrz świata z Hiszpanii, Czesi i kilku innych. 

Impreza rozpoczęła się pokazem pirotechnicznym oraz świetlnym, by wprowadzić widownię w klimat. Następnie była konkurencja gdzie każdy z zawodników wykonywał po 7 tricków w półtorej minuty. Każdy był punktowany przez jury. Chłopaki prezentowali świetny poziom, szczególnie Australijczycy (Rob Adelberg) oraz Niemiec (Luc Ackermann). Jako reprezentant Polski wystąpił Marcin Łukaszczyk. Nie wygrał on głównej nagrody, ale zwyciężył w konkurencji "skoku wzwyż na crossie". Po wstępnych eliminacjach była przerwa, podczas której nie można było się nudzić, bowiem zorganizowano wyścig dzieci. Dzieciaki w wieku 6+ ścigały się na małych crossach po torze pełnym wybojów, zakrętów i przeszkód. Wszystkim szło niewiarygodnie dobrze. Podziwiam te dzieciaki. Jak to dzieci, swoją niezdarnością, ale i zawziętością wywołały również u nas sporo uśmiechu. Wywrotka? Szybko podnoszą się i pędzą dalej. 

Następnie odbyły się mistrzostwa FMB czyli tym razem rowery. Chłopaki z różnych krajów skakali z ogromnej skoczni i w powietrzu wykonywali tricki. Robiło to niesamowite wrażenie. Pokazali najwyższy poziom. Tuż po tym widzów czekała atrakcja specjalna czyli tricki wykonywane na skuterze śnieżnym. To coś niebywałego robić salta i inne akrobacje na maszynie, która waży ponad 200 kilogramów!

I w końcu finał! W finałowym przejeździe główni zawodnicy wykonywali jeszcze po kilka sztuczek, by zdobyć dodatkowe punkty. Finalnie wygrał Hiszpan Mikael Melero ( kolejny raz zostając mistrzem świata). Osobiście kibicowałam Australijczykowi lub Niemcowi, bo zrobili dużo fajniejsze show. Polak - Marcin Łukaszczyk też pokazał klasę, jednak odrobinę mu  zabrakło, by porwać widownię i jury.

Cała impreza była świetna i na długo pozostanie w mojej pamięci. Wszystko robiło wrażenie. Począwszy od samej Areny, która jest wielka, przepięknie oświetlona, przez ten niesamowity show, który zagwarantowali zawodnicy. Każdemu przejazdowi towarzyszyła świetna muzyka m.in AC/DC - "Thunderstuck", który opublikowałam w ostatnim poście. To dodatkowo nakręcało ludzi. Na widowni zasiadło na pewno parę tysięcy osób. Event był super zorganizowany. My z Krzysiem siedzieliśmy dość blisko więc mieliśmy doskonały widok. Polecam każdemu taką zabawę, nawet jeśli nie jesteście zainteresowani motoryzacją.

 Kolekcjonerskie bilety, a czemu by nie? ;-)



Zapamiętałam nazwę tej figury - Tsunami 











 Powyższe zdjęcia pochodzą z oficjalnego wydarzenia na Facebooku


Moje zdjęcia ♥




 Nie zabrakło także sportowych furek, czyli Lamborghini, Ferrari oraz Nissana GTR. Cudaśne!

Pozdrawiam!

Komentarze

  1. ciekawe widowisko, byłam kiedyś na podobnym pokazie i było bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka się czymś takim interesuje :) Szkoda, że nie wiedziałam o tym wcześniej to bym jej powiedziała, że jest taka impreza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedys mialam okazdje byc na takim wydarzeniu :) super wspomnienia! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow! Jakie spektakularne wydarzenie! Chetnie zabralabym meza. Bylby zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze lubiłam motocrossy i chętnie wybrałabym się na taką imprezę. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam zobaczyć takie zawody! :)
    blaack-pearl.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super widowisko:) to coś dla mojego Męża:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Oglądanie czegoś takiego na żywo serio musi być fascynującym przeżyciem *^*
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To musiało być świetne przeżycie! Super zdjęcia :)


    Pozdrawiam ciepło :)
    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow this looks so beautiful!!
    Hugs ♥
    Liana Laurie

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super impreza ile emocji i wrażeń:D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa, też bym chciała w czymś takich uczestniczyć :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne wydarzenie !
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię motocrossy, więc z chęcią wybrałabym się na takie widowisko :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam ogólnie za sportami, w których główny udział mają motory czy samochody, ale motocross ma w sobie to coś! :)
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  16. Musiało być ciekawie:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie nie moje klimaty, ale musiało być ciekawie [wywnioskuję top po zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiało to wyglądać widowiskowo, super event!
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. wow fun post darling look very interesting,best wishes for you..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam szczerze, że nie słyszałam o tym wydarzeniu. Fajnie zobaczyć takie pokazy na żywo ^^
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie eventy to chyba nie moja bajka... ale cieszę się, że ci się podobało <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Przypuszczam, że było to spaniałe przeżycie <3 świetnie uchwyciłaś to na zdjęciach!
    Pozdrawiam :)

    Mój kanał na YT
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem tak super to wyglada i bardzo spektakularnie ale jednak to nie moje klimaty :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tego rodzaju pokazy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, niesamowite wydarzenie!
    Fajnie, że nasz kraj angażuje się w realizację takich imprez :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oglądałam kiedyś kawałki takiego show w telewizji i robiło wrażenie, a co dopiero na żywo ;)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam cię bardzo serdecznie ten chłodny kwietniowy dzień zrobiłaś fantastyczną niespodziankę chłopakowi Najważniejsze że Obydwoje jesteście zadowoleni i spędziliście wspólnie czas zdjęcia zapierają dech w piersi rzeczywiście fantastyczne widowisko nigdy nie widziałam czegoś podobnego warto byłoby coś takiego przeżyć pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę przyjemnego dnia dla ciebie i twojego lubego

    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
  28. Super fotki. Chciałabym być na takim pokazie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Rzeczywiście nie trzeba być fanem by wydarzenie zrobiło na kimś wrażenie. Zdjęcia pewnie tego nie oddają, a dla mnie to i tak wygląda niesamowicie! Nie miałam pojęcia, że coś takiego odbywa się w Krakowie, a chętnie bym się wybrała. Może kolejnym razem będzie okazja :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Woooow *o* Nigdy nie byłam na takim czymś, ale wygląda to na prawdę Z J A W I S K O W O .Z chęcią bym coś takiego obejrzała na żywo.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop