Pole pełne lawendy

Niespełna 5 kilometrów od mojego miejsca zamieszkania, w środku małej wsi, na styku województwa małopolskiego i świętokrzyskiego, znajduje się ogród pełen lawendy. Podłużne pole całe w fioletowych kwiatach. Od 3 lat jest to lokalna atrakcja. Przyjeżdża tutaj wiele osób z różnych miast - jedni by nacieszyć oczy, drudzy by przespacerować się i poczuć zapach lawendy. Nie mogę nie wspomnieć o sesjach fotograficznych, których jest mnóstwo. Mnóstwo! Sesje ślubne, sesje dziecięce, sesje dziewczyn, a nawet sesje zwierząt. Nic w tym dziwnego. Kwiaty prezentują się pięknie. 

Wyskoczyliśmy z moim przyjacielem Bartoszem tylko na chwilę i z głupia zrobiliśmy kilka fotek, także dzisiaj pokażę Wam jak to wygląda ♥

Jeżeli ktoś z Was jest z małopolski lub z woj. świętokrzyskiego to polecam się przejechać, bo warto.







Gorillaz  - Fire flies

Komentarze

  1. Przepięknie! Uwielbiam lawendę. Jaka to dokładnie wieś?

    www.oneshotperday.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko! Też chce mieć zdjęcia na tym polu! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę cudowna sesja! :) pozdrawiam i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow niesamowite miejsce, dotąd byłam pewna, że takie pola pełne lawendy istnieją tylko w filmach <3 hehe
    Zawsze marzyła mi się taka sesja, ale niestety w najbliższych i nawet tych trochę dalszych okolicach niestety takich pięknych miejsc nie ma :(
    Super wyglądasz ajćććć zazdro <3

    milego dnia :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/2018/06/musztarda-w-towarzystwie-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio wszędzie na blogach widuję te pola lawendowe i w sumie się nie dziwię :) To miejsce jest przepiękne, magiczne. Sesja wyszła wspaniale.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze znaleźć takie pole lawendy w pobliżu mojego miejsca zamieszkania!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze kiedyś tam przyjechać. Cudowne zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie:
    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    "https://www.instagram.com/aleksis.aliss/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, wygląda to tak niesamowicie! Nic dziwnego, że tyle sesji jest tam organizowanych <3
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się , że przyjeżdżają tam ludzie bo jest naprawdę ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. lawenda jest suuuper

    Zapraszam do mnie ^.^

    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam na polu pełnym lawendy. To musi być piękny widok! Pozdrawiam!

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne miejsce :o szkoda, że mam tam tak daleko :/

    https://tynaaslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, a masz piękną twarz <3
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego takich widoków nie ma obok mnie :( Cudowne zdjęcia ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudne miejsce! widzę już drugą sesje zdjęciową w tej pięknej scenerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeejku musze sie tam wybrać,piękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudnie! szkoda, że u mnie w okolicy nie ma czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia!

    http://sukienkiinietylko.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Też niedawno byłam z koleżanką i jej rodziną!
    Pięknie tam jest a zdjęcia wychodzą naprawde magicznie! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekne miejsce! Sliczne zdjecia❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne miejsce i piękne zdjęcia! bardzo chciałabym sama zobaczyć na żywo takie pola;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam niedawno na innym blogu zdjęcia, a u Ciebie tylko przekonałam się, że jest to miejsce godne zobaczenia. Po prostu magicznie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite, przepiękne zdjęcia- no i Ty wyszłaś pięknie :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful post, dear! Wonderful photos! :)
    Following you! Follow back?
    www.minnieart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wow! jest na co patrzeć.. teraz samej zachciało mi się mieć sesje między lawendą :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne zdjęcia! Warto czasem ruszyć cztery litery z domu, bo nieraz tuż za nim istnieje wiele pięknych i wspaniałych rzeczy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    https://takorzeczegerard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurcze ale cudownie! Aż chciałabym taka sesje :P Na prawdę przepiękne miejsce! <3

    http://jyylii.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne miejsce - bardzo romantyczne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak tam pięknie! To zdjęcie z zachodem słońca... ah, rozpływam się! <3 Po raz kolejny widzę to miejsce i aż sama mam ochotę zrobić tam jakąś sesyjkę :) Sprawdziłam sobie lokalizację Pola na mapie i niestety trochę mi tam nie po drodze.. no ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szok, że w Polsce mamy takie piękne miejsca... Pola lawendowe kojarzyły mi się wyłącznie z Francją... Ale to.. Cudo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop