Summer Cars Party Katowice 2018

Obiecuję, naprawdę obiecuję, że to już ostatni post z serii zlotów motoryzacyjnych 😀 Nie będę Was tym więcej zanudzać. A to za sprawą tego, że sezon powoli dobiega końca. Nie mówię, że w zimie nic się nie dzieje w tym temacie, ale na pewno z mniejszym rozmachem.

W dzisiejszej notce relacja z Summer Cars Party, które miało miejsce w Katowicach na starym lotnisku - Muchowiec. Jest to największe show motoryzacyjne w Polsce. Najszybsze samochody, motocykle, drift, wyścigi na 1/4 mili, strefa militarna, koncerty, a nawet możliwość "przejażdżki" helikopterem! Do tego tysiące osób, stuningowane samochody oraz fajny klimat ostatnich dni lata. 

Dość czytania, zapraszam do oglądania fotek! :-)


Wyścigi motocykli na 1/4 mili













Powyższe zdjęcia zostały wykonane przez: Rosac, Milishow photography, Adam T. photography

MOJE ZDJĘCIA


 Na tym zdjęciu widać jak niskie jest to Lambo.




250zł za 10 minut przejażdżki helikopterem. Szkoda mi było kasy, ale fajna opcja!:)


To moja furka w przyszłości :D GTR robi robotę.


A jeśli nie interesujesz się takimi sprzętami to wrzucam psiaka na umilenie czasu :-)


Komentarze

  1. Kocham samochód, na którym jest Osioł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiem, kiedys w zyciu bym sie nie zainteresowala takim wydarzeniem - dopoki sama nie kupial samochodu :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie, Mustangi wygrywają :) Piesek jest przesłodki! :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop