Kolory i smaki jesieni

Cześć! U mnie dużo się dzieje, w końcu rozpoczął się rok akademicki. Do tego dochodzi oczywiście praca i moje inne aktywności. Długo by opowiadać! Szybciej będzie jeśli zaproszę Was na zbiór zdjęć z czasu, gdy mieliśmy dosłownie "złotą, polską jesień". Sami zobaczcie co robiłam w wolnym czasie :-) Pozdrawiam!

 
Dary mojego ogrodu czyli orzechy włoskie, laskowe, jabłka, śliwy, maliny, pigwa...


Widok z kopca im.J. Piłsudskiego. Widok na cały Kraków

 Lasek Wolski w Krakowie





Ze Sprynią, Marcelem i moim Krzychem 
 
Bulwary wiślane
 
Wawel i przepiękny kolorowy bluszcz na budynku


Widok z okna mojego domu podczas wschodu słońca





 Patison

Flaga Polski na szczycie kopca Piłsudskiego 


W ubiegłą sobotę bawiłam się również na weselu chrześniaka mojego taty. Było bardzo fajnie. Pojedzone, popite, potańczone. Brałam udział w łapaniu welonu (na szczęście nie złapałam) oraz w innej zabawie oczepinowej. Niezły ubaw :) 

Z siostrą :)

Oczepiny

Z moim chudzielcem  <3

Komentarze

  1. Stanowczo uwielbiam jesień <33 Super zdjęcia!

    Pozdrawiam;)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super zdjęcia ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków jest piękny :) Jabłka czy dynie to idealna kwintesencja jesieni :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop