Hallowenowe malowanie!

Halloween to nie nasze święto, ale czy to oznacza, że nie można się trochę powygłupiać? Absolutnie nie (chociaż pewnie moja babcia powiedziałaby inaczej).

A więc razem z moim chłopakiem, jego siostrą Pauliną i jej chłopkiem Dawidem postanowiliśmy nie zamulać i pomalowaliśmy nasze twarze na to "święto upiorów". Przede wszystkim nieźle się uśmialiśmy i właśnie o to w tym chodzi. 

Inspirację na malowanie Krzyśka (dynia) i Dawida (dziura w głowie) zaczerpnęłam z vlogów halloweenowych Agnieszki Grzelak. Dynia to po prostu malowanie farbami do twarzy. Do dziury w głowie potrzebne były takie akcesoria jak gliceryna, żelatyna i barwnik spożywczy. To bardzo proste więc polecam Wam spróbować pobawić się w ten sposób.

 Krzychu w tym roku to upiorna dynia.




Dawid ma postrzałową dziurę w głowie, a Paulina to... no cóż miała być Fiona, a wyszedł ufoludek :D Ja to coś na wzór zorro, no nie wiem. Była zabawa! :)

Komentarze

  1. Pozytywnie! Uważam, że halloween to fajna zabawa :)
    Ta rana w głowie wyszła bardzo fajnie i realistycznie!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne twarze Wam wyszły!
    Brawo za kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia! I super wykonanie makijażu :D
    Musiała być super zabawa! :D

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super sie bawiliscie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie Wam to wyszło:D Dziura w głowie wygląda mega realistycznie!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieliście super zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że świetnie się bawiliście, a charakteryzacja wyszła nam naprawdę czadowo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam uwielbiam Halloween :)
    Fajnie Wam wyszło!

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie przepadam za tym świętem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop