Ku przygodzie! Czyli rajd konny w Nawojowej Górze

Jak spędzić dzień wolny od pracy? Na końskim grzbiecie, bo czemu nie. Taką formę relaksu wybrałam dla siebie w dzień po święcie niepodległości. Kilkugodzinny rajd po Tenczyńskim Parku Krajobrazowym to ucieleśnienie tego o czym zawsze marzyłam. Tak, to jest spełnione marzenie. Aby w grupie znajomych i nieznajomych galopować wśród wspaniałych krajobrazów. Widoki były niesamowite, czułam się po prostu jak w bajce. Po drodze mijaliśmy sarny, zaglądaliśmy do jaskini skalnej, wspinaliśmy się po urwiskach i galopowaliśmy wzdłuż ich krawędzi, przeskakiwaliśmy przewalone pnie. Była adrenalina i mnóstwo pozytywnych emocji. Wiatr i zapach czystego powietrza (mieszkam pod Krakowem więc uwierzcie, że doceniam czyste powietrze jak tylko mogę 😀). Konie były niesamowicie odważne. Pokonaliśmy ponad 15 kilometrów. Wkrótce powtórzę tą przyjemność równocześnie zachęcam Was do spróbowania takiej formy aktywności. Jeśli potraficie galopować to droga otwarta. 🐎














Komentarze

  1. Piękne zdjęcia, zazdroszczę takiej wycieczki :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne fotografie, naprawdę fantastyczne kadry! Zazdroszczę, taka wycieczka na pewno na długo zostanie w pamięci i zawsze przywoływać będzie dobre chwile :) wspaniałe konie, kocham te zwierzęta!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Kilka razy już miałam okazję jeździć konno w terenie. :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia robisz. Ja nigdy na koniu nie jechałem i nie wiem czy bym się odważył wsiąść :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko raz w życiu jeździłam konno ale chętnie bym to powtórzyła. Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Jeszcze nie miałam okazji jeździć konno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja konno jeździłam sporadycznie za dzieciaka, ale to zapewne jak każdy:) Kiedyś bardzo chciałam zapisać się do jakiejś szkoły jeździeckiej ale już w sumie mi przeszło:D

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :) Taki rajd konny to na pewno świetna przygoda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wycieczki, to musiała być fajna przygoda :) Piękne zdjęcia :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne krajobrazy! Cudowny sposób na spędzenie wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetna tak wycieczka! Krajobrazy niesamowite. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, kocham konie...
    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kiedyś byłam na obozie konnym i byłam bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop