Krakowski kiermasz świąteczny 2018

O krakowskim kiermaszu świątecznym mówi się w całej Polsce. Znany jest z tego, iż jest duży, kolorowy, piękny noi tradycyjny. Wszystko to się zgadza! Jestem na tym jarmarku co rok i zawsze coś fajnego spróbuję lub kupię. Na dziesiątkach kramów można spróbować tradycyjnych, regionalnych przysmaków np.: oscypków z żurawiną, kupić ręcznie tworzone rzeczy takie jak obrazy, plecionki, biżuterię, prawdziwe kożuchy i masę innych. Zapachy przenikają się nawzajem z kolorowymi światełkami i masą ludzi co nadaje prawdziwego świątecznego klimatu. Zresztą spójrzcie sami! :-)















Komentarze

  1. Nigdy nie byłam na takim kiermaszu, ale z chęcią wybiorę się w następnym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, I want to buy each of everything there! And the paintings look nice. Happy holidays, carina!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ;) Nigdy na takim kiermaszu nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sumie jeszcze nie byłam na takim swiatecznym kiermaszu :(
    Co powiesz moze na wzajemną obserwację?

    Serdecznie zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/12/christmas-wishes.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne, magiczne zdjęcia! :) Aż miło popatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna fotorelacja! Koniecznie muszę wybrać się kiedyś na taki kiermasz :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie kiermasze :) niestety w tym roku nie udało mi się być:(
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie to wszystko wygląda ;) nigdy nie byłam na świątecznym kiermaszu, muszę koniecznie kiedyś się wybrać :D
    http://kiliphilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeny! Jeszcze nie byłam nigdy na takim kiermaszu :C mam nadzieję, że może w przyszłości uda mi się być.
    https://roxxettt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile przepięknych ozdób, słodkości... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i kolorowo, jest klimat.
    Bardzo lubię takie kiermasze Świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jarmarki świąteczne są bardzo klimatyczne i miło się przejść wśród wszystkich budek, dekoracji. Dla mnie jednak są głównie do pooglądania, nie do kupowania, bo u mnie w mieście ceny na jarmarku potrafią czasem przerazić haha :)
    nicolestraveljournal

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas w miescie jest jarmark jagielloński ;) Stoją budy z jedzeniem, jakimis ozdobami. Fajnie to wszystko wygląda, to jeden z momentów, w którym można kupić swojskie jedzenie bez żadnych ulepszaczy czy dodatków. A ten swiąteczny klimat robi swoje! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop