♪ The Mamas & the Papas - California Dreamin'

O świętach nikt już nie pamięta, ale ja pokaże Wam jak spędziłam drugi dzień świąt. Pogoda była okropna, ale niebo wytrzymało i obyło się bez deszczu. Tym razem na grzbiecie najwyższego konia w stajni - Dominika. Było super! Pozdrawiam


 Na tle czynnego kamieniołomu "Niedźwiedzia Góra" w Tenczynku, gdzie wydobywa się diabaz (odmiana bazaltu). Regularnie przeprowadzane są prace, w tym wybuchy. Zdjęcie nie oddaje ogromu i głębi tego miejsca,  na żywo robi to niezwykłe wrażenie.

 A za nami rozlewisko opanowane przez bobry





 Przepiękny Volant





 




A na koniec cap i jego harem :D Przeuroczy (ale śmierdzi okropnie)

Komentarze

  1. Sama natura... naprawdę zazdroszczę! Nie wiem, czy napisałaś posta, jak zaczęła się Twoja przygoda z końmi, ale jeśli nie to baaaardzo chętnie przeczytam :))
    Wiadomo, że zdjęcia niestety nie zawsze oddają, to jak dana rzecz wygląda w realu, ale nawet na zdjęciu te miejsca robią na mnie wrażenie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, już znalazłam wpis "robię to co kocham", także zabieram się do czytania;>

      Usuń
  2. Fajne fotki. Gratuluję odwagi, bo ja nie miałabym odwagi wsiąść na konia a co dopiero na nim jechać ;) Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham konie, sa cudowne ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadal pamiętamy o świętach! Tak wyjątkowy czas nie może odlecieć w niepamięć <3
    Konie to niezwykłe zwierzęta. Cudownie, że w taki sposób mogłaś obcować z naturą.
    Cap i jego harem he he, śmiesznie to brzmi. No cóż ustawił się "gość" :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha, ten cap na koncu mnie rozbawil ;D drugi dzien swiat spedzilas bardzo aktywnie ;) kiedys sama chcialabym nauczyc sie jezdzic konno... pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze nigdy nie jeździłam tak konno! Mega podobają mi się zdjęcia, mam nadzieję, że może kiedyś znajdę szansę, żeby być na Twoim miejscu :)
    Co do tamtego komentarza, chodziło mi o to, że podziwiam Cię ze względu na to, że wstawiasz zdjęcia swojej rodziny i bliskich, bo ja, na przykład jakoś nie potrafiłabym. Nie miało to żadnego "hejterskiego" znaczenia z mojej strony ;)
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jakie piękne miejsce, chciałabym się tam kiedyś znaleźć :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop