Weekendowy wypad do Norwegii 馃嚦馃嚧

 Postanowi艂am w ko艅cu pokaza膰 Krzy艣kowi Norwegi臋. Wyskoczyli艣my podczas d艂ugiego weekendu do mojej norweskiej rodzinki, w okolice Oslo. Pozwiedzali艣my, popr贸bowali艣my norweskich potraw, a przede wszystkim odpocz臋li艣my i pooddychali艣my tym cudownym, nadmorskim powietrzem. Pogoda nam si臋 uda艂a. By艂o kilka pochmurnych dni, ale nie narzekam. To Norwegia. By艂o super 馃檪


 T酶nsberg - przez wieki by艂 siedzib膮 norweskich kr贸li. Jedno z najstarszych miast tego pa艅stwa, wspominano o nim ju偶 w wiki艅skich sagach z IX wieku.

    
OSLO 
Do Oslo wybrali艣my si臋 poci膮giem i sp臋dzili艣my tam ca艂y dzie艅 na zwiedzaniu. Zobaczyli艣my wszystkie najwi臋ksze atrakcje turystyczne jak: Slottet, Karl Johans Gate, Frogner Park, Aker Brygge, Opera, Dronnings Park. Te wszystkie miejsca s膮 og贸lnie dost臋pne, bez 偶adnych p艂atnych wej艣ci贸wek. Wszystko le偶y w miar臋 blisko siebie, tylko do Frogner Parku przeszli艣my spacerkiem 15 minut.


Opera w Oslo to bardzo ciekawy architektonicznie budynek. Mo偶na wchodzi膰 na jej dach, co r贸wnie偶 zrobili艣my. Chmury wygl膮da艂y gro藕nie, ale na szcz臋艣cie wytrzyma艂y.



 Froger Park (Vigeland Park). To miejsce trzeba zobaczy膰!



Sobota by艂a deszczowa, wi臋c wybrali艣my si臋 do miasteczka Holmestrand do biblioteki i na sklepy. 

Pozdrawiam  ♥️

Komentarze

  1. Fajnie 偶e mogli艣cie sobie pojecha膰 do Norwegii, dobrze jest nieraz wyjechac i zmienic klimat:)
    U mnie na razie ci膮gle praca, ale urlop wezme moze pozn膮 jesieni膮 czy zima, moze tez uda mi sie gdzies wyjechac :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja w Norwegii jeszcze nigdy nie by艂am. Mam w planach kiedy艣 odwiedzi膰 bo esy tam pe艂no pi臋knych miejsc. 艢liczne zdj臋cia

    OdpowiedzUsu艅
  3. W Oslo nie by艂am, mo偶e kiedy艣. :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. www.centrum-stomatologii.pl – 艣wietni fachowcy. W Rzeszowie nie maj膮 sobie r贸wnych!

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃殫 M贸j pierwszy samoch贸d - Fiat 126p 馃殫

Wyrywanie 贸semek - moje do艣wiadczenia

Moje zami艂owanie do Mumink贸w