Miasteczko Zakynthos

Jeszcze na chwilę powracamy w ciepłe, greckie klimaty. W dzisiejszym poście fotorelacja ze stolicy wyspy Zakynthos czyli... miasta Zakynthos. Jest to niewielkie miasteczko portowe. Prawie bez historii i zabytków. Znajdziemy tam sporo tawern z owocami morza i sklepików z pamiątkami. Samo przejście przez centrum miasteczka nie zajmuje więcej niż 15 minut, jednak by ujrzeć na prawdę fajne widoki warto zapędzić się wgłąb wąskich uliczek. W ten sposób można zobaczyć jak żyją Grecy na co dzień. Uliczki są wąskie, kamienice stare i często przykurzone. Myślę, że to kwiaty nadają takim miejscom uroku. Kolorowe, pną się w górę po ścianach budynków. Podróżując nie trzymajcie się kurczowo utartych szlaków. Tylko w ten sposób odkryjecie coś co nie koniecznie widnieje na TripAdvisorze :-)  Ja szykuję się na kolejną podróż. Tym razem w odrobinę zimniejsze miejsce. Czekajcie na posty. Pozdrawiam serdecznie!


 
 





Komentarze

  1. Pieknie tam :) W Grecji jeszcze nie byłam ale mam zamiar sie tam niedługo wybrac :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na Zakynthos w 2012 roku. Podróż miła, ale... chyba drugi raz bym nie wybrała tego miejsca. Relatywnie na wyspie niewiele jest do zobaczenia. Ja jestem typem człowieka, który musi chodzić, oglądać, jeździć, zwiedzać. A tam do zwiedzania jest niewiele. Ale widoki faktycznie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuwielbiam Grecję i wyobraź sobie, że jeszcze kilka dni temu byłam tuż obok, bo na sąsiedniej Kefalonii :) Zakynthos chodzi mi po głowie od dawna - cudownie tam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Your photos are so beautiful. Thank you so much for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/twilly-dhermes-eau-de-parfum_24.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż by się chciało teraz polecieć w takie urokliwe, ciepłe miejsce :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tam. W Grecji jeszcze nie byłam, ale mój Chrzestny mi bardzo polecał :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia