Sylwester w dżungli

Pomysł, aby spędzić sylwestra w lesie deszczowym narodził się spontanicznie. Prawie wszystkie dekoracje wykonałam sama za pomocą papieru, farb, pędzli i nożyczek. Przygotowywanie wszystkich tych dekoracji zajęło mi sporo czasu, ale miałam przy tym niesamowity fun. Generalnie miało być zielono, liściaście i tropikalnie. Dokupiliśmy balony, znieśliśmy wszystkie rośliny zielone, które mieliśmy w domu, zniosłam ze strychu moje stare obrazy, które wpisały się w klimat i ... spójrzcie co wyszło! 

Impreza była o charakterze balu przebierańców i bardzo mnie ucieszyło, że wszyscy goście wzięli sobie to do serca. Każdy przyszedł świetnie przebrany. Ja byłam Indianą Jones, mój chłopak był ubrany panterkowo, siostra była indianką. Do tego mieliśmy: wróżkę, kryminalistę rodem z amerykańskiego więzienia, pirata, czarownicę, lekarza, Audrey Hepburn, tygrysa, panterę i kowboja. Pyszne jedzenie, alkohol, klimat, dobre nastroje i świetna ekipa. Wszystko zagrało i uważam, że to był świetny sylwester! Oby cały 2020 był tak pozytywnie zwariowany.


 Własnoręcznie robione girlandy. Możecie stworzyć coś podobnego niskim kosztem. Potrzebujecie: sznurek, brystol, farby, brokat, światełka, balony i odrobinę kreatywności :-)
 Mój obraz namalowany farbami akrylowymi na płótnie z 2011 roku. Na coś się przydał. 
Papużka nieśmiało wygląda zza liści.

Jedzenia mieliśmy mnóstwo, ale dopilnowałam aby nie zabrakło owoców tropikalnych: cytrusy, banany, granaty, kaki, kiwi, ananasy.
 Gdyby ktoś nie wiedział co jest na tym obrazie powyżej... to miał być boa dusiciel :D
 A kiedy ktoś poczuł zew goryla, udawał się do gorylej jamy trochę się pobujać.
 Krokodyl skrada się po cichu wśród roślinności. Wykonałam go z dużego kartonu, nożyczek i farb.

W dżungli nie mogło zabraknąć też małpy
 A to nasza trójka, gotowa na imprezę. Od lewej: moja siostra, ja i Krzychu pantera



Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę udanego roku 2020!

Komentarze

  1. Świetny pomysł! Super dekoracje i super przebrania :) Życzę dużo radości w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł! <3 Aż Ci zazdroszczę takiej imprezy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł! ;) widać że wszyscy świetnie się bawili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Świetny pomysł, a po zdjęciach widać, że wszyscy dobrze się bawili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki genialny pomysł :))
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. O wooow, jaki sztos! Mega to ogarnęłaś. Te wszystkie detale. Ja nie jestem perfekcjonistką, totalnie wręcz przeciwnie, dlatego nawet sobie nie probuje wyobrażać, jakby te przygotowania wyglądały w mojej wersji xdd Dlatego doceniam Twoją pracę i poświecenie :D Outfity tak samo super!

    https://www.youtube.com/watch?v=3b32L7Oudvs

    Podsyłam link do jednego z moich filmików. Dopiero zaczynam, ale ośmielę się prosić o subskrypcję. To dla mnie wiele znaczy, bo dzięki temu youtube będzie wyświetlał mój filmik w proponowanych. A ja zrobię, co w mojej mocy, żeby śpiewać, grać i nagrywać coraz lepiej. Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo fajnych znajomych :) u mnie pewnie nie bardzo by się chcieli przebierać : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Goryla jama mnie rozbawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fot XI, masz klasę, od razu widać, kto jest myśliwym, a kto zwierzyną! Wyglądasz pięknie i oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia