Galopem wzd艂u偶 polskich pla偶 馃悗

Kolejne marzenie spe艂nione! Pojecha艂am nad morze z zamys艂em znalezienia stajni, kt贸ra pozwoli mi poszale膰 galopem po pla偶y. I znalaz艂am! Nieca艂e dwa kilometry od naszej stancji - Stajnia "U Bohuna" w Sztutowie. Wyjazd w teren mia艂 trwa膰 p贸艂tora godziny, a trwa艂 dwie i p贸艂. W tym czasie galopowali艣my po Parku Krajobrazowym Mierzei Wi艣lanej, Parku Kormoran贸w  oraz oczywi艣cie po pla偶y. Wolna od ludzi pla偶a, zach贸d s艂o艅ca, szum morza i t臋tent kopyt. Bardzo mnie cieszy, 偶e by艂o to prawdziwe, dzikie szale艅stwo. Jak to si臋 m贸wi w ko艅skim 偶argonie: "dzida" 馃槂馃悗. Spe艂ni艂am kolejne swoje ma艂e marzenie. W dodatku przypad艂 mi przepi臋kny skarogniady ko艅 z bujn膮 grzyw膮 i ch臋ci膮 do galopowania. Co艣 wspania艂ego. Dla takich chwil si臋 powinno 偶y膰!


Ja, galopuj膮ca na moim wierzchowcu - nie pami臋tam jego imienia, ale by艂 艣wietny
 Uwielbiam to uj臋cie. Ja, galopuj膮ca na moim wierzchowcu - nie pami臋tam jak mia艂 na imi臋 ten konik, ale by艂 艣wietny.


Park Kormoran贸w - Rezerwat ptak贸w (ornitologiczny) "K膮ty Rybackie", znajduje si臋 na terenie gminy Sztutowo. Powsta艂 w celu ochrony ptak贸w - w szczeg贸lno艣ci kormoran贸w i czapli bia艂ej. W 2015 roku na terenie parku znajdowa艂o si臋 6500 par ptak贸w. Kormorany to wielkie, czarne ptaki. Siedzia艂y na czubkach drzew, a kiedy przelatywa艂y nad g艂ow膮, by艂o s艂ycha膰 g艂o艣ny trzepot skrzyde艂. Przeje偶d偶aj膮c przez siedliska tych ptak贸w czu艂am si臋 przez chwil臋 jak w innej krainie, rodem z "Opowie艣ci z Narnii " czy "Wied藕minie". Mega uczucie!

Komentarze

  1. Ale 艣wietne fotki :) ja na koniu ostatnio je藕dzi艂am jak mia艂am 7 lat ;p

    OdpowiedzUsu艅
  2. jeju moim marzeniem jest przemierzyc tak na koniu cala plaze <3
    buziaki!!:*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

馃殫 M贸j pierwszy samoch贸d - Fiat 126p 馃殫

Moje zami艂owanie do Mumink贸w

Finlandia 艣ladem Tove Jansson i Mumink贸w - Wioska Mumink贸w, Moomin Cafe, Moomin Shop