Summer Cars Party Katowice - część I

W sobotę pojechaliśmy z Krzysiem na największą imprezę motoryzacyjną w Polsce - Summer Cars Party w Katowicach. To tylko 1,5 godziny drogi więc szybko dojechaliśmy. Impreza miała miejsce na płycie starego lotniska - Muchowiec. To zlot klubów, targi motoryzacyjne, specjalne pokazy, wystawa nowych, szybkich samochodów, samochodów stuningowanych. Był drift BMW, przejażdżki Monster Truckami, wozami militarnymi, wystawione były przepiękne Mustangi, Audi, BMW, Ferrari, Chevrolety i masa innych. Organizowane były zawody na najgłośniejsze auto. Było stanowisko do omawiania osobistych samochodów ludzi, którzy postanowili je trochę poprzerabiać. 
Rozbieżność była ogromna - od nowych Mustangów, przez Mercedesy, Lexusy, stare Hondy i Maluchy. Coś niesamowitego. Dodatkowo skoki na Crossach - zdjęcia poniżej. Ten post może być trochę chaotyczny, ale było tam tyle rzeczy, o których chciałabym opowiedzieć, bo wywarły na mnie takie wrażenie. Palona guma i iskry spod kół, idealnie!

W Krakowie mamy majowe MotoShow, w Katowicach SCP. Różnica między tymi dwoma imprezami jest taka, że na SCP mamy główne miejsce imprezy, gdzie są wszystkie te atrakcje, pokazy, nowe samochody lub wypasione bryki. A tuż za bramkami, gdzie można się swobodnie poruszać, parking z tysiącami! tysiącami! aut prywatnych, z których duża część także jest nieźle stuningowana i przerobiona. Po prostu jest na co popatrzeć. Wielki parking na trawie z mnóstwem samochodów. Na MotoShow nie można wychodzić za bramki, ale za to są dwie hale, z których jedna jest przepełniona najlepszymi autami prosto z salonu, a druga autami po tuningu. Też jest świetnie. Bardzo lubię takie klimaty. Mimo, że pogoda była paskudna, bo było bardzo zimno to warkot silników powodował, że o tym zapomnieliśmy.

W okolicach północy były również koncerty popularnych DJ-ów. M.in C-BOOL oraz Filatov & Karas. Chłód nas niestety przytłoczył i nie zostaliśmy na tych koncertach, a szkoda. 
W następnej notce oficjalne zdjęcia z imprezy, robione przez fotografów. Dzisiaj tylko moje komórkowe.


Zaczynamy od najlepszej furki na zlocie czyli oczywiście naszego Leosia, który stał na trawie wśród dziesiątek innych Seatów ❤



MUSTANGI 
Już od czasów podstawówki, gdy zaczęłam interesować się rapem i oglądać teledyski amerykańskich wykonawców, zakochałam się w Mustangach. Mam do nich słabość. Na SCP było ich kilka - i to najwięcej tych najnowszych. Uwielbiam formę tego auta. Jest wizualnie ciężkie i masywne, ale jest w nim klasa i charakter. Robią na mnie niesamowite wrażenie i chciałabym by pewnego dnia stał taki na moim podwórku.





 


Coś pięknego. Dla mnie to dzieło sztuki! ;-) 





Przepiękna audi. Także jedno z kilku aut, które podobały mi się najbardziej spośród tysięcy innych. Szatan
 
Lexus, projekt 86

Chevrolet Camaro, czarny na górze, biały poniżej
Lamborghini i Ferrari 

Strefa Seatów na parkingu. Było ich oczywiście dużo więcej.


Pokaz na Crossach 


Większość z bloggerek to dziewczyny, ale i tak zadam to pytanie. Lubicie motoryzacje?😋 Jeśli tak, to nie może Was zabraknąć w Katowicach za rok. Polecam SCP!

Komentarze

  1. Super spędzony weekend. Ja nie interesuję się wgl. motoryzacją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam samochody, aż łezka się w oku kręci, że mnie tam nie było.

    M A R C E L I A (KLIK) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja średnio lubuję się w motoryzacji, jednak z chłopakiem i siostrą często jeździmy na MotoShow w Poznaniu ;)
    Wera

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, this is so cool. Wish I had been there.
    http://easys-tyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeezu, jak ja uwielbiam takie szybkie fury :D wygląd mówi sam za siebie haha :D

    follow za follow? Daj znać -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę,kobietę kręcą takie klimaty? Podejrzewam że to twój facet ma na ciebie taki wpływ :-) Pozdrawiam serdecznie i oczywiście dokładam obserwację :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna impreza:) pasuje CI ta czerwona furka:D
    Dziękuje za obserwacje i również obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że byliście na takim zlocie, super sprawa :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. O jeju, chciałabym tam być haha :D ♥
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Motoryzacją raczej się nie interesuję, ale to nie znaczy, że tak piękne samochody nie przykuwają mojej uwagi, zwłaszcza, że w ostatnich latach firmy bardzo dbają o design i lifting modeli. Marzenie, by usiąść w którymś z samochodów ze zdjęć haha :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem, z chęcią wybrałabym się na taki zlot :)
    Motoryzacją średnio się interesuje.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że świetnie się bawiliście, sama uwielbiam takie eventy! Pozdrawiam cieplutko! :)

    http://daria-mikolajewska.blogspot.com/2017/09/ghost-town.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za motoryzacją nie przepadam a czasem mam już dość przez mojego chłopaka który cały czas mi o tym gada :D
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezłe bryki :) Choć sama nie jestem jakąś wielką fanką motoryzacji :)
    dzięki za odwiedziny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie wolę buty <3 ale nie da się przejść obojętnie obok takich cacuszek :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super sprawa! Mam nadzieję, że też kiedyś będę miała okazję wziąć udział w takim wydarzeniu! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop