Pomysły na prezenty świąteczne


  Święta za pasem więc przychodzę dziś do Was z pomysłami na prezenty dla bliskich. Starałam się wybierać rzeczy, które nie splądrują Waszych portfeli i jestem pewna, że wśród przedstawionych opcji na pewno znajdziecie coś na prezent dla ukochanej, bliskiej osoby. 

Jest tysiące możliwości - prezenty tańsze i droższe - ale pamiętajcie, że liczy się gest. Doradzam ładnie pakować prezenty ( papier ozdobny, wstążki, kokardy ), bo to robi połowę roboty i jest znacznie przyjemniejsze niż zwykła torebka. Pamiętajcie również o prezentach wykonanych własnoręcznie, które chwytają za serce bardziej niż nie jeden drogi gadżet. Personalizacja - to też klucz do sukcesu i zadowolenia bliskich.

Polecam przeczytać propozycje zarówno dla kobiet jak i mężczyzn ( niezależnie dla kogo szukacie ), bo pomysły obu kategorii mogą się pokrywać.


Pomysły na prezent dla kobiet tzn. mama, dziewczyna, siostra, koleżanka...
  • koc lub inna cieplutka rzecz tj. pluszowy szlafrok
  • kapcie zwierzaki
  • szal
  • krem do twarzy, balsam do ciała: generalnie kosmetyki
  • perfumy
  • kosmetyczka
  • bon na masaż ( nie jest to takie drogie wbrew pozorom )
  • karnet na siłownię
  • ramka z rodzinnym zdjęciem
  • gadżet kuchenny np. do wypieków
  • gadżety sportowe ( bidon, rękawiczki, mata, hantelki )
  • filiżanka / kubek 
  • biżuteria: bransoletka / kolczyki / zawieszka do naszyjnika
  • zestaw do dbania o dłonie ( pilnik, cążki, lakiery do paznokci, ozdoby )
  • torebka lub plecak
  • organizer  lub kalendarz na 2018r.
  • komplet świec zapachowych
  • książki / audiobooki
  • komplet pościeli 
  • piżama
  • gra planszowa
  • lokówka / prostownica / suszarka
  • płyta ulubionego wykonawcy 
  • zestaw kieliszków do wina
  • słodycze 
  • szminka 
  • zestaw pędzli do makijażu
  • paleta cieni do powiek
  • case na telefon
  • elektryczna wyciskarka do cytrusów
  • blender
  • zestaw smakowych syropów do kawy
  • kubek termiczny
  • elegancki długopis lub pióro
  • miękka poducha
  • kolorowanka dla dorosłych
  • szkatułka
  • wino
  • akcesoria do kąpieli ( kule, płyny, sole )
  • tusz do rzęs, odżywka do rzęs
  • kosmetyki do włosów
  • pluszaki
  • ozdoby do pokoju
  • zegarek
  • termofor
  • książka o makijażu, kucharska lub inny tematyczny poradnik
  • zestaw herbat
  • bielizna

Pomysły na prezenty dla mężczyzn tzn. tata, chłopak, dziadek, kolega
  • słuchawki
  • gadżet samochodowy ( np. brelok )
  • zestaw do pielęgnacji auta
  • głośnik bezprzewodowy
  • powerbank
  • bilet na mecz 
  • karnet na siłownię lub na basen
  • auto na pilota
  • szczoteczka elektryczna
  • portfel
  • czapka, szalik, rękawiczki skórzane
  • karty do gry
  • plecak / torba na siłownię
  • mysz komputerowa
  • smartwatch
  • kupon na przejazd sportowym samochodem
  • kupon na strzelnicę
  • kupon do escape room 
  • kupon na gokardy
  • krawat / mucha
  • zestaw narzędzi
  • kosmetyczka
  • skarpetki - zawsze dobry pomysł! :) 
  • ekspres do kawy
  • golarka 
  • gra komputerowa lub gra na konsolę
  • perfumy
  • spinki do koszuli
  • alkomat
  • pendrive
  • akcesoria narciarskie
  • zewnętrzny dysk
  • scyzoryk
  • koszula
  • modele do sklejania np.samochodu, statku, samolotu
  • czytnik do czytania 
  • zegarek
  • torba na laptopa
  • droższy alkohol
  • walizka
  • kapcie
  • dodatki rowerowe
  • piersiówka
  • pasek do spodni
  • termos
  • GoPro


Pozdrawiam i życzę udanych łowów! :) 

Komentarze

  1. świetne zestawienie prezentów:))uniwersalna lista<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem co kupić chłopakowi. Wszystko ma :D

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pomysły, na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje. Ja sama nie wiem na co się zdecydować, jeśli chodzi o prezent dla mamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie podsunęłaś mi pomysł dla dziadka. Kolaż zdjęć rodzinnych :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo pomysłów, przyznam, że często mam problem z tym co kupić
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie posty, bo naprawdę często mam spory problem przy wyborze prezentu, zwłaszcza dla rodziców/(przyszłych) teściów, itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście pomysłów jest dużo, ale najważniejszy jest gest, a nie wartość danej rzeczy :)
    Ja w sumie raczej nie mam problemów z prezentami, bo raczej jestem kreatywną osobą.
    Ale niektóre rzeczy z Twojej listy są dla mnie nowe, muszę wykorzystać w przyszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny post, bo ostatnio nie mogę niczego wymyślić. Na początku wgl czytam, czytam i patrze lodówka i myślę 'co?' czytam drugi raz lokówka i takie 'aaaa' hhahaha ;')

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysły ! Na pewno coś z tego skorzystam ! ;)

    https://dayllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dużo pomysłów, będę na pewno miała z czego wybierać! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. przy kupowaniu prezentów najważniejsza jest znajomość pasji i potrzeb obdarowanego, wtedy najłatwiej uniknąć wtop

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przydatny post i dobre pomysły!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pomysły. :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze gdy wybieram prezenty, to mam dylemat, bo nie wiem czy skupić się na jakichs błahostkach czy raczej isć w kierunku czegos przydatnego czy może raczej oryginalnego.. Najtrudniej jest kupować prezenty dla faceta wg mnie, bo z kobietą, dziewczyną potrafię się utożsamić przynajmniej..
    To ostatnie zdjęcie jest niesamowite! Wesołych Swiąt :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Na szczęście sprawę z prezentami mam już za sobą :P Wesołych Świąt! :)

    https://odnalezcdrogedoszczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie wpadłam na ten post przed świętami! Zapiszę go sobie i wpadnę tu za rok, gdy znów nie będę miała pomysłu co kupić niektórym osobom ;)

    Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop