Verva Street Racing - Kraków 2018

Kto czyta mojego bloga od dłuższego czasu wie, że nie odpuściłabym takiej imprezy motoryzacyjnej jaką była Verva Street Racing. W tym roku w Krakowie, a więc nie było nawet chwili namysłu - jedziemy! Jest to festiwal motoryzacyjny, który za każdym razem odbywa się w innym mieście. Wszystko działo się wokół naszej krakowskiej Tauron Areny i w Parku Lotników. Na czas imprezy zamknięta została ul. Stanisława Lema, ponieważ to właśnie na tym odcinku odbywały się wyścigi, drifty, pokazy. Wszystko było świetnie zorganizowane, według planu. Nie było czasu na nudę, bo atrakcje następowały po sobie bardzo szybko. 

Co ja mogę powiedzieć... Orlen zorganizował imprezę z taką pompą, że na pewno na długo pozostanie w mojej pamięci. Było to zdecydowanie ciekawsze niż MotoShow czy Summer Cars Party. "Samochody marzeń" tj. najnowsze Lamborghini, Ferrari, Maserati, Porsche, Aston Martin i wiele innych. Przejazd Mustangów, od najstarszych po najnowsze. Przejazdy starych samochodów w tym Maluchów, Polonezów, dużych Fiatów. Wyścigi, drifty, pokaz stuntu, crossy skaczące nad głowami. Parada motocykli - Harley'ów. A co powiecie na drift tirów? Pierwszy raz widziałam u tira spoiler (wieeelki), co niezwykle mnie rozbawiło. Nie zabrakło również wielu typowych wyścigówek - bolidów. Jeden z nich o mocy 3200 koni mechanicznych.

Niezwykle spektakularny był wyścig Maluch konta Ferrari! Wiadomo kto wygrał, aczkolwiek nutka ciekawości krążyła nam po głowach, gdyż nasz polski maluszek był nieźle podrasowany. Inny o mocy 300 koni mechanicznych był za to tak głośny, że zatykałam uszy, gdy przejeżdżał. 

Oglądaliście może kiedyś Tokyo Drift? Była tam scena gdzie ścigają się do piosenki Black Eyed Peas - "Pump it". Niejednokrotnie oglądając teledysk do tego utworu marzyło mi się by zobaczyć do niej drift na żywo. I tak też zaczęła się Verva Street Racing. Kuba Przygoński w swojej podrasowanej Toyocie oraz kilku innych chłopaków ciągnęli boki i palili gumę, a w tle głośne "Pump it". Dla mnie rewelacja! Trafili w dziesiątkę.

Impreza była prowadzona przez dziennikarzy TVP - Tomasza Wolnego i babeczkę, której nazwiska nie pamiętam :D To wszystko działo się wzdłuż  wyznaczonego toru przy ulicy Lema. Czekało na nas jednak jeszcze więcej atrakcji wokół i wewnątrz Tauron Areny oraz w Parku Lotników. Wewnątrz stadionu można było z bliska pooglądać wspomniane już przeze mnie "Samochody marzeń". W Parku Lotników była scena, na której odbywały się koncerty (Afromental, Fisz Emade) oraz wiele stoisk i prezentacji firm motoryzacyjnych. Wozy strażackie, wojskowe, policyjne. Interesujący był symulator wypadku samochodowego - tzn. można było poczuć się jak podczas dachowania. Wszystko oczywiście w kontrolowanych warunkach. 

Verva Street Racing to nie impreza wyłącznie dla fanów motoryzacji. Jestem pewna, że każdy znalazłby tam coś dla siebie. Świadczy o tym fakt, że w imprezie uczestniczyło 80 000 osób! Bardzo Wam polecam, bo taki rozmach nie zdarza się często. Orlen naprawdę pokazał że ma rozmach :-)

Poniżej wrzucam plan wydarzeń ze "strefy akcji", 

czyli strefy gdzie odbywały się drift, wyścigi i parady.

14:00

PARADA LEGEND | WIELKIE OTWARCIE | FIAT 125p KONTRA POLONEZ | PARADA MUSTANGÓW by PLATINUM | MOTOCYKLOWE REWOLUCJE | NA DROGACH PRL | KIA PLATINUM CUP | POŚLIZG KONTROLOWANY | WYŚCIG RALLYCROSS | SAMOCHODY MARZEŃ | WYZWANIE KIA STINGER | CIRCUS TRIAL SHOW BY MONSTER ENERGY

15:30

FREESTYLE FAMILY SHOW BY MONSTER ENERGY | KUBA PRZYGOŃSKI i MOTOCYKLOWE REWOLUCJE | HARLEY DAVIDSON - ZEW WOLNOŚCI | WYŚCIGOWE MALUCHY | WYZWANIE SZYBKOŚCI | BEZDROŻA DAKAR | ORLEN AKADEMIA | MALUCH KONTRA LAMBO | JAKUB PRZYGOŃSKI | WYSOKIE LOTY | KLASYCZNY SZYK | GOKART CUP | CIĘŻAROWY POŚLIZG KONTROLOWANY | 3200 KONI MECHANICZNYCH | WSMP SPRINT | CIRCUS TRIAL SHOW BY MONSTER ENERGY

17:00

FREESTYLE FAMILY SHOW BY MONSTER ENERGY | KUBA PRZYGOŃSKI i MOTOCYKLOWE REWOLUCJE | LEGENDY LE MANS | DYSKRETNY UROK ELEGANCJI | BENZYNA KONTRA PRĄD | ELEKTRYCZNA PARADA | KIA PLATINUM CUP | SAMOCHODY NA SŁUŻBIE | SPORTOWE KLASYKI | MOTO GP2 | PALIWA BAQ NO LIMITS - LAMBO VS FERRARI | NASCAR - MADE IN USA | BIAŁO CZERWONI


Zapraszam do oglądania zdjęć! :-)

  

























Powyższe zdjęcia to własność Gazety Krakowskiej, Agencja Gazeta oraz vervastreetracing.pl

A teraz moje zdjęcia! :) 
A to ja i Aston Martin :-)


Komentarze

  1. Wow :D Uwielbiam takie eventy :) Świetnie uchwyciłaś wszystko na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale autka :D Mojemu chłopakowi mega by się to spodobało!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam młodsza to uczestniczyłam w podobnym wydarzeniu. Teraz samochody nie bardzo mnie interesują. :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam okazji być na takim wydarzeniu ale bardzo bym chciała :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde, tam mogło byc naprawdę rewelacyjnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam na samym wydarzeniu ale dzień wcześniej (albo i tego samego dnia, nie jestem pewna) szłam obok areny do Decathlonu, który znajduje się niedaleko i widziałam kilka tych samochodów z bliska. Nie znam się na motoryzacji ale wyglądały bardzo elegancko. Robiły wrażenie po prostu :D Trybuny na zewnątrz też spoko :D

    ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ekstra tam musiało być :D <3 genialna fotorelacja!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ciekawe wydarzenie. Nigdy nie miałam okazji być, a szkoda ;/
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam tego typu wydarzenia, chociaż w moim sercu jest żużel <3
    https://zuzove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę możliwości, też bym chciała wziąć udział w takim wydarzeniu :)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie eventy! Chętnie bym się wybrała :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja opuściłam, ale chętnie bym się na nim pojawiła :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno było świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia

Moje zamiłowanie do Muminków