Żegnamy jesień z Nikonem D5600

Pogoda nas nie rozpieszcza. Dni są krótkie, chłodne i coraz bardziej czuć zimę. Lubię zimę. Można siedzieć pod kocem z książką i herbatą, albo szaleć na nartach. To zdecydowanie moja ulubiona pora roku. W dzisiejszym poście takie symboliczne pożegnanie jesieni. Kilka postów wstecz cieszyliśmy się jesienią pełną kolorów i zapachów. Dziś w notce również jesień, jednak już zimna, szara. Razem z moim najlepszym kumplem Bartoszem wypróbowaliśmy na szybko jego nową lustrzankę Nikona D5600. Co sądzicie? Mi się podoba.



 

 


Komentarze

  1. świetna jakość zdjęć! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koleżanka ma ten aparat i uważam, że jest genialny!

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie jest prześliczne! Super, pozdrawiam! ♡
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie wolę zimę od jesieni więc z przyjemnością żegnam tę porę roku. Co do zdjęć to są bardzo ładne :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te zdjęcia :)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz na tych zdjęciach! Mają klimat;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zima ma swój klimat, jednak zdecydowanie bardziej wolę lato:)
    Zdjęcia robią wrażenie. Naprawdę ładnie wyszłaś :)
    I jaki to Nikon? Bo w opisie i tytule masz inaczej i nie wiem teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! :)
    Ostatnie zdjęcie ujawnia podobieństwo do Seleny Gomez.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zima jest porą roku, którą lubię najmniej :/ Zimno nie za bardzo mi odpowiada. A zdjęcia wyszły Ci przepięknie, bardzo mi się podobają <3

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze zdjęcie cudowne, świetna jakość!
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie casualowe looki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, choć nie ma na zdjęciach ani promyczka słońca ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop