Moja ulubiona koszulka

Moja ulubiona koszulka to koszulka Gorillaz. Jest to zespół, którego słucham już wiele lat. Niezwykłą radość sprawiło mi więc dostanie się tej koszulki w moje ręce. A to za sprawą... chyba przypadku, bo odkupiłam ją od gościa na OLX za 30zł. Jest to oryginalna koszulka zespołu z trasy Humanz 2017. Koszt takiego t-shirtu podczas trasy jest o wieeeele wyższy. Koszulka dotarła do mnie w stanie idealnym i bardzo ją lubię. Zajmuje w szafie honorowe miejsce tak aby nie uległa zniszczeniu - w szczególności jeśli chodzi o nadruk. Z przodu widnieją postacie wykreowane przez założycieli, a z tyłu trasa koncertowa w poszczególnych miastach.

Lubię koszulki zespołów. W mojej szafie jest jeszcze koszulka m.in Rolling Stones, Arctic Monkeys czy Lady Gagi, ale najwięcej miłości płynie do tych z Gorillaz.





 

♪ ♡ Kaizers Orchestra - Begravelsespolka

Komentarze

  1. Ja nie słucham Gorillaz, ale mój chłopak już tak. Możesz też popatrzeć na Vinted, bo tam też czasem są takie perełki :) A koszulka jest super, idealna dla fanów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post, dear! Looks awesome!
    Happy Sunday!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zespół to totalnie nie moje klimaty, ale super, ze udało Ci się zdobyć koszulkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się kochana, że koszulka zajmuje honorowe miejsce, jest cudowna! :)
    Ja w swojej kolekcji posiadam koszulkę Guns N' Roses <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna koszulka! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz na moim blogu:)
    Pozdrawiam:)

    jointyicroissanty

    OdpowiedzUsuń
  7. Też swego czasu słuchałam Gorillaz, a swoją drogą to bardzo fajnie że mamy teraz OLX, gdzie można upić wszystko i to w okazyjnej cenie!
    Buziaki
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. PRzyznam, że nie znałem zespołu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znałam tego zespołu a teraz słyszę że mają całkiem spoko utwory :)
    urocze zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam i bardzo lubię ten zespół, totalnie wpadają w moje gusta muzyczne :) Świetna koszulka i bardzo Ci pasuje :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna jest ta koszulka tylko szkoda, że czarna :D Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, podobają mi się. Świetnie wyglądasz.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego zespołu, ale koszulka mi się podoba.
    Wspaniałe zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszulka fajna, ale zespołu nie kojarzę.
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię ubrania z charakterem. Fajnie jest nosić coś, co ma w sobie jakiś przekaz, mówi o tym, jacy jesteśmy, w tym przypadku o Twojej ulubionej muzyce!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez się cieszę jak uda mi się wyrwać takie koszulki za grosze. Słyszałam parę piosenek tego zespołu, ale jakoś nie słucham go na co dzień, aczkolwiek moi koledzy bardzo ich lubią.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna koszulka
    Pozdrawiam i obserwuję
    https://pamiatkimarty.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego zespołu, ale koszulka mi się podoba. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy ma chyba taką ulubioną koszulkę, u mnie jest to czarny klasyk z napisem. Mogłabym mieć takich po jednej na każdy dzień tygodnia ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna koszulka!
    Nie znam tego zespołu, ale zaraz zerknę co oni tam mają ;)

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja nie mam ulubionej koszulki xD hehe

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię kupować koszulki ulubionych zespołów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz śliczny typ urody, ciekawe miejsce na sesje!
    Buziaki! :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem fajna koszulka. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. I too have the same taste. Finding shirts that are actually attractive and well made can sometimes be difficult though. But not the case with this choice.
    Leland West Insurance

    OdpowiedzUsuń
  26. Such shirts are a fantastic way to look great at any occasion. The fact is that thiscan be both casual and you can dress it up a little more.
    Paradigm Capital Management

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna koszulka:D I to z takim zespolem!:D Dla mnie rewelka:) Przyznaj sie? Ktory utwor lubisz najbardziej? A jak jestem tutaj to sie przy okazji podpytam: trafilam na taki sklep:https://www.gaia.com.pl/catalog/product/view/id/197792/s/biustonosz-full-cup-kate-art-281-bs0281-roz/ Jak myslisz? Wybralays cos dla siebie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia

W las!