Chillujemy w lawendzie ;-)

Noi oficjalnie mamy lato! Chociaż od zawsze jestem fanką zimy to nie oznacza, że nie lubię lata. Czerwiec jest świetny. Tyle sezonowych warzyw i owoców. Zajadam się cukinią, truskawkami, bobem, kalafiorem, młodą kapustką. Po prostu pyszota. W powietrzu zapach wakacji, które w tym roku klarują się dla mnie znakomicie. Upały i komary dają w kość, ale jakoś trzeba to przeżyć. Najbliższy czas będzie dla mnie intensywny ze względu na egzaminy na uczelni, remont w domu i przyjazd norweskiej familii. 

W poniedziałek chillowałyśmy z Justyną na trawce pośród lawendowego ogrodu. O lawendowym ogrodzie wspominałam Wam już w zeszłym roku. Jest to miejsce ogólnodostępne gdzie każdy może przyjść, porobić fotki, odpocząć, kupić wiązkę kwiatów lub napić się... lawendowej lemoniady. Super miejsce na wyluzowanie się. Capnęłyśmy sobie na trawce, pogadałyśmy, pośmiałyśmy, porobiłyśmy zdjęcia. Nic dodać nic ująć. Poniedziałek też może być fajny :-)











Zimna, gazowana lemoniada z lawendy. Pycha!

Komentarze

  1. Lawenda tak faaajnie wyglada na zdjeciach :) buziaki, zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie tam macie!^^ Też jestem team zima, nie mogę znieść upałów, nie wspominając już o komarach :P
    szyyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jak ja kocham lawendę! Zazdroszczę tego ogrodu...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. It is a plant well worth collecting and if you have some space in your garden. And I have already done that in my little garden.
    Lelo Vibrators

    OdpowiedzUsuń
  5. Sure Lavender is a lovely flower and its "easy to care for" nature is responsible for its pick in Landscaping
    Atrium Properties

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Wyrywanie ósemek - moje doświadczenia

Moje zamiłowanie do Muminków