Jesienny wypad na zdjęcia

Te zdjęcia powstały bardzo spontanicznie. Kuzynka wyciągnęła mnie z domu, aby złapać kilka ostatnich promieni słońca. Dni są coraz chłodniejsze. Chyba czas wyciągnąć rękawiczki z szafy. Nie szczególnie mi to przeszkadza, bo lubię jesień. Zapraszam na post 🍁 🍂

Moja kuzynka Daria



I ja 🐒
Tak, dobrze widzicie. Na ręce mam szynę. Spadłam z konia, ale nic poważnego się nie stało. 
Ręka cała, tylko poobijana. Do wesela się zagoi 😀

A te dwa ostatnie zdjęcia zrobił mi mój najlepszy kumpel Bartosz :)

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia :) Naprawdę ślicznie wyglądasz. I zdrowia, niech rączka się goi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia 💕💕
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te pierwsze zdjęcia w jasnej sukience! Ja lubiłabym jesień bardziej, gdyby była cieplejsza :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdjęcia, ale i modelka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyszły bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne ujęcia uchwyciłaś , mają klimacik!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdjęcia :) Życzę szybkiego powrotu do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, przepiękna sesja :)
    Życzę zdrówka i niech ręka się goi!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, magiczne fotografie! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! obie jesteście śliczne :) mam nadzieję, że ręka szybko wydobrzeje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

🚗 Mój pierwszy samochód - Fiat 126p 🚗

Moje zamiłowanie do Muminków

Finlandia śladem Tove Jansson i Muminków - Wioska Muminków, Moomin Cafe, Moomin Shop